וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל פרנסיס להפועל פ"ת: "תחפשו אותי בהילטון"

3.7.2009 / 15:44

במועדון חושדים כי הנבחן ששוחרר גנב נעליים ומפתח לדירה, ושוקלים להתלונן במשטרה. נגר הציע פשרה: קיצוץ של 25 אחוז

הפועל פתח תקוה שוקלת להתלונן במשטרה נגד החלוץ הניגרי שנבחן בשורותיה ושוחרר, עמנואל פרנסיס, בטענה שגנב נעליים מהמועדון ואת המפתח לדירה ששכרו לו. במועדון יצרו הבוקר (שישי) קשר עם החלוץ וביקשו ממנו להחזיר את הציוד ש"נעלם" לדבריהם, אך זה השיב להנהלה כי: "אם אתם רוצים את הציוד והמפתח לדירה, תחפשו אותי במלון הילטון". יו"ר העמותה דני לוי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "השחקן הזה גנב. הוא ביקש שנקנה לו נעליים כי לא היה לו כסף ולא רק שלא החזיר אותם, גם סירב לשלם את הכסף למרות שכך סוכם. הוא גנב את המפתח לדירה. זה בושה של שחקן ואני ממליץ לכל הקבוצות לא להתקרב אליו. אם צריך גם נתלונן".

בקבוצה מחכים שעומר פרץ יחליט האם הוא ישחק בעונה הבאה בחו"ל או בארץ, ורק אז, במידה שהמצב יאפשר, יתנהל איתו משא ומתן. גם המגן גל שיש מועמד לעבור לקבוצה במידה שיעזוב את הפועל תל אביב. הנבחנים דודי ליברמן, תומר ברוקס ושי דהאן לא יחתמו בקבוצה משום שלא הרשימו את הצוות המקצועי. היום הודיעה הקבוצה כי אמיה לאבי, בלם כפר סבא בעונה החולפת, הגיע למבחנים, אך הוא לא צפוי לחתום בקבוצה משום שעמנואל מטיאס, בלם נבחרת טוגו, צפוי להגיע לארץ במהלך הימים הקרובים לאחר שחלה התקדמות בנושא הנפקת הויזה.

כפי שכבר פורסם, המגן שוקי נגר התבקש לקצץ בחוזה שלו ובמועדון לא מאפשרים לו בינתיים להתאמן בטענה שהוא מסרב לקצץ 50 אחוז. אלא שהיום (שישי) הודיע השחקן לראשי הקבוצה כי הוא מוכן לקצץ כ-25 אחוז מהחוזה כדי להישאר. היו"ר דני לוי עשוי להסכים לכך וזה יסלול את דרכו של נגר חזרה לקבוצה. "אני מכבד את פתח תקוה, יש לי חוזה במועדון ואני עושה מה שאומרים לי. הסכמתי לקצץ במידה מסוימת בחוזה שלי ואני מאמין שנוכל להתפשר. אם צריך לרוץ, אמשיך לרוץ", אמר המגן. בינתיים, המגן אלי אברבנל, שחתם לשנתיים בקבוצה, מרשים ובמועדון מאמינים שיוכל לאייש בהצלחה את עמדת המגן הימני בעונה הבאה.

שלושה שחקנים הוצעו לקבוצה על ידי סוכן השחקנים ג'קי מויאל. שני שחקנים השייכים לקבוצות אוירון באיון הצרפתית, החלוצים גוילאן בויויו וסטיבן ג'ירו, שבינתיים במועדן מעדיפים אופציות אחרות על פניהם, ושחקן נוסף, חלוץ מץ סיריל שאפוי, שנבחן בעונה שעברה בנתניה ונשוי לישראלית, אך לא מתאים למועדון מבחינה מקצועית.

בינתיים, קבוצתו הגנאית של עמנואל בנאיני, הארטס אוף ליונס, עשויה לערב בימים הקרובים את פיפ"א בטענה שהשחקן צריך לחזור לשורותיה וכי הוא מחזיק בחוזה במועדון. בפתח תקוה טוענים שהשחקן חתם על חוזה, אבל בגאנה טוענים שהוא עשה זאת ללא אישורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully