וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חרזי עשוי להמשיך לשחק עד סוף העונה

2.7.2009 / 18:30

למרות הצהרת הבעלים, לפיה יפרוש המגן לאחר המשחקים באירופה, ייתכן כי ימשיך בשל עזיבת אפק. החלוץ דוואלישווילי הגיע למבחנים

בלם מכבי חיפה, אלון חרזי, עשוי להמשיך עד סוף העונה כשחקן פעיל במכבי חיפה ולא לפרוש לאחר מוקדמות ליגת האלופות, כפי שהצהיר יעקב שחר לאחרונה. האפשרות עלתה בימים האחרונים לאור העובדה שעמרי אפק שוחרר מהקבוצה, וכרגע אין מגן ימני מחליף לאייל משומר. מקורב לחרזי אמר: "כמובן שאלון ישמח מאוד להמשיך במכבי חיפה אם יבקשו ממנו. הוא רוצה להמשיך לתרום למועדון כפי שעשה במהלך השנים". גורם בקבוצה אמר כי בינתיים שחר לא שינה את החלטתו, אולם הוא עשוי לעשות זאת בעקבות המצב החדש שנוצר. בחיפה ישקלו כנראה את הנושא מחדש, לאחר שהקבוצה תתחיל לשחק במסגרת האירופית. יש לציין כי האפשרות הופכת להיות מעשית במיוחד לאור הקיצוץ בתקציב וחרזי, כידוע, מחזיק בחוזה לעונה הקרובה.

האלופה מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה ובמיוחד למפגש בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול גלנטורן הצפון אירית, ומחר (שישי, 19:30, ספורט 1) תפגוש למשחק אימון ראשון את ספרטק מוסקבה הרוסית. במשחק אמור ליטול חלק החלוץ ולדימיר דוואלישווילי בן ה-23, המשתייך לקבוצת סקונטו ריגה הלטבית ולנבחרת גאורגיה. גם הבלם הפורטוגלי, ז'ורז'ה טשיירה ייבחן במשחק.

דוואלישווילי יעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן יצטרף לשאר השחקנים, אשר החלו את אימוניהן כבר אתמול. אתמול כבש החלוץ שער ניצחון בדקה ה-90 במשחק קבוצתו, כשלפני כן הרשית רביעייה במשחק אחד ובסך הכל לזכותו שישה שערים בשלושת המחזורים האחרונים ו-13 ב-17 משחקי ליגה.

קות של חרדה עברו על הצוות ושחקני מכבי חיפה. כאשר ג'ון קולמה התנגש במהלך האימון בראשו של אלון חרזי וחש כאבים. קולמה נטש את האימוןו בהוראת רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר, ונצטווה לנוח עד מחר. קולמה צפוי לשחק במשחק האימון מול ספרטק מוסקבה.

הירוקים מתאמנים במגרש השייך לקבוצה מהליגה הרביעית באוסטריה, ונמצא במרחק נסיעה מהמלון. המגן הוותיק אלון חרזי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "מחנה האימונים מרשים ובעל תנאים מצוינים. כל דקה במכבי חיפה היא חוויה ואני עושה הכל עח מנת לעזור בגיבוש ולהמשיך ליהנות".

עדכון ראשון: 2/7 17:05

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully