וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם: "דודי הטריף את המדינה"

2.7.2009 / 11:52

נבחרת הדייויס מתכוננת לקראת המפגש המסקרן מול רוסיה, אנדי רם יודע מה עומד למלא את היכל נוקיה. סלע: "בדייויס אני תמיד מתעלה"

ברני ארדוב

נבחרת הדייויס ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול רוסיה ברבע גמר גביע דייויס, שייערך בהיכל נוקיה בין ה-10 ל-12 ביולי. לאחר ההעפלה של דודי סלע לשמינית גמר טורניר ווימבלדון, ובעקבות ההעפלה של נבחרת הנערים לשמונה הגדולות באירופה, נדמה שהטניס הישראלי נמצא בתנופה גדולה בימים אלה. אין פלא, אם כך, שהקהל המקומי מציג היענות גדולה ורוכש בהמוניו כרטיסים לאירוע. המשחקים יחלו ביום שישי ב-13:00 בצהריים, ובשבת ובראשון ב-15:00.

"כשמסתכלים על דירוג השחקנים, אין ספק שעל הנייר רוסיה פייבוריטית", אומר קפטן הנבחרת אייל רן, "אבל השחקנים שלנו אוהבים לשחק בארץ, מול הקהל שלנו, ואני מקווה משנצליח לעבור אותם. בדרך כלל הם חושפים את ההרכב שלהם רק לפני ההגרלה, ככה שאנחנו מתרכזים בעצמנו ובהכנה של השחקנים שלנו. אני מאמין שנדע מי ישחק נגדנו רק ביום חמישי".

אנדי רם התבקש להתייחס לשיתוף הפעולה שלו עם יוני ארליך,, בעקבות העובדה שהשניים לא שיחקו יחד תקופה ארוכה. "שנינו שחקנים מקצוענים ברמה מאוד גבוהה", אמר רם, "שיחקנו שש שנים ביחד, ואני חושב שיהיה אותו חיבור, והקהל יראה אנדיוני כמו שהוא רגיל לראות בכל מפגש דייויס. נתחיל להתאמן ביחד ביום ראשון, והכל טוב. אני חושב שתהיה חוויה לשחק מול כל הקהל הזה, בעיקר אחרי שדודי הטריף את כל המדינה. אפילו הבן שלי צועק 'דודי, דודי'".

דודי סלע: "ווימבלדון נתן לי הרבה ביטחון, ובדייויס אני תמיד מתעלה על עצמי, כך שאני מרגיש שאנחנו יכולים לעבור את הרוסים. כל משחק יהיה פתוח, כל שחקן יכול לנצח כל שחקן בגביע דייויס, וכל אחד יוכל להביא נקודה".

הראל לוי: "הניצחון על שבדיה החזיר לי את הביטחון. היו לי הרבה הצלחות בגביע דייויס, והמשחק בשבדיה נתן לי המון. אני מקווה שאני אצליח להביא את זה גם למשחק נגד רוסיה. אנחנו מצפים למשחק קשה, בטח בשלב רבע הגמר של הבית העליון, אבל אנחנו מקווים לעשות את העבודה על המגרש".

"אני מקווה שהמגרש יתאים למשחק שאני אוהב", סיכם סלע, שבעבר הביע התנגדות למעבר להיכל נוקיה ודיבר על חששו מהמשטח, "בטוח שתהיה אווירה טובה, זה אולם סגור, ואולי אפילו יהיה יותר רועש מאשר ברמת השרון. אני מקווה שנתרגל אליו מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully