וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין תחת עין

2.7.2009 / 9:49

יממה לאחר המהפך הגדול של האוריולס, ביצעו הרד סוקס ראלי מאוחר וניצחו 5:6 בבולטימור. ניצחון לבליילוק וטקסס על האיינג'לס

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בולטימור - בוסטון 6:5
טורונטו - טמפה ביי 0:5
קנזס סיטי - מינסוטה 5:1
אוקלנד - דטרויט 1:5
קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 6:2
ניו יורק יאנקיז - סיאטל 2:4
טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 7:9

NL:

פלורידה - וושינגטון 3:5
מילווקי - ניו יורק מטס 1:0
לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 0:1
פיטסבורג - שיקגו קאבס 4:1
אטלנטה - פילדלפיה 1:11
סינסינטי - אריזונה 0:1
סט. לואיס - סן פרנסיסקו 1:2
סן דייגו - יוסטון 7:1

סופסוף, פלפרי

AL: יממה לאחר שביצעה מהפך אדיר מול בוסטון, הובילה בולטימור 1:5 על הרד סוקס באינינג התשיעי, אבל אז התעוררו מחבטי הגרביים. הומר של קווין יוקיליס ועוד סינגל בן שתי ריצות של רוקו באלדלי השוו ל-5:5, לפני שחוליו לוגו הכניס את ריצת הניצחון באינינג ה-11 - 5:6. הרד סוקס שמרו על יתרון 2.5 המשחקים מהיאנקיז, שניצחו את סיאטל 2:4 בדרך לניצחונם השביעי ברציפות. שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים של ריקי רומרו מטורונטו עזרו לבלו ג'ייז להשבית את טמפה ביי 0:5.

שני הומרים של האנק בליילוק, כולל אחד שניצח את המשחק, עזרו לטקסס לגבור על האיינג'לס 7:9, למרות שלוס אנג'לס השוותה באינינג התשיעי וחזרה מפיגור 7:4. הניצחון החזיר את הריינג'רס לפיגור של חצי משחק בלבד מהמלאכים. שבעה אינינגים טובים של גלן פרקינס סייעו למינסוטה לעבור את קנזס סיטי 1:5. דאלאס בריידן ואוקלנד ניצחו בתוצאה זהה את דטרויט, שיקגו וייט סוקס הסתייעה בשמונה ושמונה של חוזה קונטרראס המתקמבק וקצרה ניצחון חמישי ברציפות, 2:6 על קליבלנד.

NL: סינגל של רפאל פורקאל בתור חובט מחליף עזר לדודג'רס לעבור את קולורדו העיקשת ולנצח 0:1. המטס ממשיכים להיות איומים בהתקפה, אבל למזלם הפגין מייק פלפרי יכולת מצויינת ב-0:1 על מילווקי, כשהגיש 7.2 אינינגים וחישמל שישה חובטים. אדם ויינרייט מסט. לואיס היה כוחני עם תשעה ו-12, אבל לא זכה בניצחון על סן פרנסיסקו. הקרדינלס בכל זאת יצאו עם ידם על העליונה, בזכות הומר של קולבי ראסמוס באינינג העשירי - 1:2.

שיקגו קאבס מנצחת יום כן ויום לא, והיום כן - 1:4 על פיטסבורג. אטלנטה רמסה את קול המלס ופילדלפיה 1:11, שבעה ושישה לג'ייר ג'רג'נס במשחק הזה. סינסינטי גברה על אריזונה 0:1, שישה ושמונה לג'וני קואטו. פלורידה ממשיכה לצבור תנופה על הגב של וושינגטון, הפעם עם ניצחון 3:5 שהשלים סוויפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully