וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל ממשיך במכבי נתניה

דור בלך

2.7.2009 / 9:02

הקשר סיכם את תנאיו לעונה נוספת ויצטרף לחבריו שהמריאו למחנה אימונים בטורקיה. עזריה: "נעבוד על הגיבוש בין הצעירים לוותיקים"

רביד גזל סיכם הלילה (בין רביעי לחמישי) את תנאיו במכבי נתניה וישחק במדיה גם בעונה הבאה, זאת אחרי שרק לפני פחות משבועיים קיבל הודעה שהוא לא בתכניות של הקבוצה ולא הורשה להצטרף לפתיחת האימונים. גזל יעבור היום בדיקות רפואיות ולאחריהן יטוס ישירות לאנטליה, שם מתקיים מחנה האימון אליו יצאה הקבוצה הלילה. גזל אמר היום: "אני שמח שהכל מאחוריי ואני נשאר במכבי נתניה. אני בטוח שנעשה עונה טובה שתביא גאווה לאוהדים שלנו. אני כבר מחכה לרגע שאצטרף לחברים שלי בטורקיה".

בתוך כך הלילה יצאה הקבוצה הלילה למחנה האימונים באנטליה. השוער דורון רוזנקוביץ' לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימון לאחר שקיבל הודעה שעליו לחפש קבוצה. לשוער אושר להמשיך ולהתאמן במסגרת הקבוצה כשהיא מתאמנת בארץ.

מאמן הקבוצה נתי עזריה אמר אתמול לפני ההמראה: "לאחר שבוע של אימונים אינטנסיביים אנחנו יוצאים למחנה אימון שיכלול גיבוש, עבודה על טקטיקה, כושר גופני והכנה מקסימלית למשחק נגד מול הקבוצה המלטזית ולליגה. המחנה יסייע לגיבוש וחיזוק הקשר בין הצעירים שהצטרפו לבין הבוגרים שמשחקים בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully