וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארט אוף ליונס הגנאית טוענת: בנאיני שחקן שלנו

קבוצתו של עמנואל בנאיני תתלונן להתאחדות בגאנה: "תקופת ההשאלה נגמרה. הוא שחקן שלנו". דני לוי: "אם נחליט, הוא ישחק בהפועל פ"ת"

הארט אוף ליונס, קבוצתו של החלוץ הגנאי, עמנואל בנאיני, זועמת על התנהלות הפועל פתח תקוה וטוענת כי השחקן שייך לה. בנאיני מככב בימים אלה בכותרות לאחר שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב. גם בפתח תקוה עוקבים בעניין ומקווים לזכות חזרה בחלוץ, שכיכב בעונה שעברה כמושאל בעירוני רמת השרון.

אלא שבהארט אוף ליונס טוענים כי השחקן נמצא תחת חוזה אצלם. "השאלנו אותו לפתח תקוה ותקופת ההשאלה נגמרה", אמר הערב (רביעי) לוואלה! ספורט יאשין לרייה, מאמן הקבוצה. "יש לו חוזה אצלנו עליו הוא קיבל כבר כסף. אנחנו מתכוונים לפנות להתאחדות הגנאית שתדרוש חזרה את השחרור הבינלאומי מההתאחדות הישראלית".

לרייה הבהיר כי לקבוצתו אין התנגדות שהשחקן ימשיך לשחק בישראל: "אין לנו בעיה שישחק במכבי תל אביב או בכל קבוצה אחרת, אבל מי שרוצה אותו צריכה לפנות אלינו. יש לנו את כל המסמכים שמעידים שמדובר בשחקן שלנו, ובלי האישור שלנו אסור לו לשחק בישראל. כל מה שקורה איתו רע מאוד".

חבר עמותת הפועל פתח תקוה, דני לוי, מסר בתגובה: "בנאיני עבר אלינו בהעברה מקבוצתו הגנאית, הוא חתום ל-5 שנים בהפועל פתח תקוה וחוזהו אף מופקד בבקרה. אם נחליט, בעונה הבאה הוא ישחק בהפועל פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully