וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויטר ניצח באליפות ישראל

1.7.2009 / 21:23

הילד בן ה-16 קפץ 2.19 וזכה בתחרות הקפיצה לגובה, ממנה נעדר ניקי פאלי. ניצחונות ללנסקי וגזאצ'ו, שיאים אישיים לשצ'רנקו, עזיזי וזגיאננקו

ברני ארדוב

צפו בתגובות מיומה הראשון של האליפות.

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אליפות ישראל באתלטיקה נפתחה הערב (רביעי) בהדר יוסף, כאשר העיניים של חובבי הענף נשואות בעיקר אל הילד דימיטרי קרויטר ותחרות הקפיצה לגובה, אשר הבטיחה להיות איכותית ובעיקר להאיר את עינינו לקראת העתיד. קרויטר בן ה-16 לא פגש את ניקי פאלי הפצוע, וכך זכה לראשונה באליפות ישראל עם תוצאה של 2.19 מטרים. קרויטר ניסה לשבור את שיאו האישי, אך כשל בשלושה ניסיונות בגובה של 2.22.

אירנה לנסקי הוותיקה, שכבר הבטיחה את מקומה באליפות העולם, חנכה את המסלול החדש וניצחה ב-100 מטרים משוכות כשלא ספרה את יריבותיה והקדימה ביותר משתי שניות את הבאה האחריה, עם תוצאה של 13.07 שניות. יוסף גז'אצו ניצח במקצה ל-1,500 מטרים, שבוע בלבד לאחר ששבר את השיא הלאומי. גזאצ'ו לא התקשה ורשם תוצאה של 3:45.30 דקות, כשהקדים את נועם נאמן ודל סלפטר.

גם הדור השני לבית לנסקי נטל חלק בתחרות, כאשר הבת אולגה הגיעה למקום השלישי בתחרות ל-100 מטרים, כשלפניה רותם בטאט מגיעה במקום השני וריטה פוגרלוב תופסת את המקום הראשון עם 12.02 שניות. במקצה המקביל לגברים ניצח דימיטרי גולשצ'נקו, העולה החדש והמבטיח, עם זמן של 10.49 שניות.

טרס שצ'רנקו הצעיר, שסיים שישי בגמר העולמי לנוער ב-400 מטרים משוכות, קיצץ בצורה מרשימה את שיאו האישי במקצה ל-400 מטרים, עם תוצאה של 47.58 והיה לאחד מכוכבי הערב, כשמחר ינסה להשלים דאבל במקצה המקורי שלו במשוכות. שיא אישי שברה גם מורן עזיזי בקפיצה למוט לנשים, והיא אף עשתה זאת פעמיים באותו ערב. הקופצת רשמה קפיצה של 3.92 מ' והקדימה את ז'אנה ברר בקרב הישראלי, כאשר האמריקאית ג'יליאן שוורץ ניצחה בתחרות ללא קושי, עם תוצאה של 4.72.

זוג מיידי הפטיש, ויקטור זגיאננקו ויבגניה זבולוטני, היו גם הם בין המנצחים. זגיאננקו רשם את התוצאה השנייה בהיסטוריה של מיידה ישראלי, עם שיא אישי של 63.53 מ', בעוד אשתו ניצחה את התחרות לנשים ללא שיא אישי ובתוצאה של 51.38.

רותם בטאט ניצחה בקפיצה לרוחק עם תוצאה של 5.94 מ' והקדימה את יוליה פושקריוב, שיכולה להתנחם בשבירת שיאה האישי. מיכאל איילין רשם 14.51 ב-110 משוכות על מנת לזכות בתואר אלוף ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully