וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "להישאר בליגה לא תהיה משימה קלה"

דור בלך

1.7.2009 / 20:59

מכבי אחי נצרת ערכה אימון ראשון עם שחקני הרכש: ווסט, חמד, דהאן ועמאר. המאמן עדיין לא שבע רמון מהסגל. דירסאו ושוער זר על הכוונת

העולה החדשה לליגת העל, אחי נצרת, פתחה הערב (רביעי) את אימוניה וסימנה מטרה ברורה - להישאר בליגת העל. "זו לא תהיה משימה קלה בגלל שיש פה שחקנים שעדיין לא התנסו בליגה הבכירה, אבל אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגת העל ומכוונים אפילו לחלק העליון של הטבלה. יש מאחורינו קהל אדיר ותומך, ואנחנו נמשיך לעשות הכל בצניעות כמו בשנה שעברה, ונקווה לתוצאות דומות", אמר המאמן, אלי מחפוד.

כ-100 אוהדי נצרת שהגיעו לאימון זכו לראות את הפנים החדשות של הקבוצה בליגת העל, אנדרסון ווסט שהגיע ממכבי חיפה, כמו גם מור דהן ותומר חמד, שמושאלים מהאלופה. איסמעיל עמאר ערך גם הוא אימון וצפוי להצטרף רשמית לקבוצה בימים הקרובים. מחפוד עדיין לא מרוצה מהסגל הקיים, וינסה להמשיך ולחזקו. "אם באמת יהיה לנו סגל עמוק, נוכל לעמוד במשימה שלנו השנה. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה ולחשוב שבגלל שיש 16 קבוצות בליגה אפשר להיות רגועים ויש קבוצות אחרות שירדו. אנחנו נעבוד קשה ועם עבודה קשה נישאר בליגה".

החיזוק ההכרחי עבור מחפוד הוא בעמדת השוער, לאחר שז'וסלין מאייבי הודיע כי לא יצטרף לקבוצה. מספר שוערים זרים הוצעו לקבוצה, ומחפוד יבחר ביניהם. מחפוד ינסה לצרף גם את חביאר דירסאו, כשבימים הקרובים תעשה אליו פניה ובנצרת יבררו האם יוכלו לעמוד בעלויותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully