וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק: "המטרה - מקומות 1-6"

בני סכנין פתחה עונה, ומאמנה לא התבייש לסמן מטרות גבוהות: "מכיר את איכות הליגה, זה אפשרי". באסיט שוחרר, הקבוצה עשויה לעמוד לדין

איברהים באסיט לא יהיה בסגל של בני סכנין לעונה הבאה. בקבוצה הוחלט לשחררו, לא בעקבות גירושו מהארץ אלא לאור עלותו הכספית. באסיט מצטרף בכך לסרחיו נבואה, שגם סיכם את תנאיו במועדון אך שוחרר. כך או כך, סכנין תיקנס בשל עסקת באסיט, וצפויה לעמוד לדין בנושא. לפני כיומיים נחקר מנהל הקבוצה ג'מאל גנאיים תחת אזהרה מחוקרים ממשרד הפנים. לאחר שהעביר את הניירות הדרושים ואת האישורים, במשרד הפנים עדיין שוקלים להעמיד את הקבוצה לדין.

היום (רביעי) אחר הצהריים פתחה הקבוצה את עונת 2009/2010. עוד לפני ששחקני הקבוצה יצאו למגרש התקיימה מסיבת עיתונאים בה נשא דברים היו"ר לשעבר וראש עיריית סכנין בהווה, מאזן גנאיים. "חשוב לי לציין כי סכנין הוא מקום משפחתי עבור כולם. לא משנה אם השחקנים יהודים, ערבים או נוצרים. אנחנו סמל לדו קיום ואנחנו רוצים להמשיך ולשמור על הקבוצה ככזו. בשם העירייה, אני מבטיח לקבוצה תמיכה של כמיליון ומאתיים אלף שקלים. אני רוצה לציין כי האצטדיון החדש קרוב להשלמתו, והוא יהיה אחד היפים בארץ".

היו"ר הנוכחי, חסאן אבו סלאח, עלה לאחר מכן והוסיף: "אני רוצה להודות לשחקנים שבאו לקראת הקבוצה, הבינו את מצב השוק וקיצצו בחוזיהם. אני רוצה לאחל לעונה מוצלחת יותר שתיפתח ברגל ימין. בסגל מהעונה הקודמת נותרו כ-80 אחוז מהשחקנים, ואני מאמין בהם לקראת העונה הבאה".

לסכנין עדיין נותרו להשיג כמיליון ו-400 אלף שקלים על מנת להגיע לתקציב המינימום. בקבוצה עדיין מתכננים להחתים שני זרים נוספים על חשבונם של באסיט ונבואה וכפי שכבר פורסם סכנין מחכה להחלטת מכבי חיפה בעניינו של ירו בלו. לפני האימון אמר מאמן הקבוצה, ערן קוליק: "המטרה היא להשתלב בצמרת, במקומות 1-6. אני יודע את הרמה שיש בליגה ויודע את איכות הסגל שלי ומאמין שאפשר לעשות זאת". לגבי הזרים הוסיף המאמן: "יש לנו עוד מספר אופציות ואני מקווה שנשלים את הסגל בקרוב".

הפנים החדשות באימון היו שני הזרים החדשים, קאדו הברזילאי ובוגדן אפוסטו הרומני. הבלם, יא יא פטי, יצטרף מחר לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully