וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוספר וקנין עזב את עירוני אשקלון

איתן נוח

1.7.2009 / 19:20

יו"ר המועדון הודיע לבעלים יוסי דהן על עזיבה "בגלל חוסר זמן". ייתכן ולא ימונה לו מחליף. אריאל בית הלחמי המועמד המוביל לאימון הקבוצה

אחרי שנתיים בתפקיד יושב ראש עירוני אשקלון, סיים היום (רביעי) פרוספר וקנין את תפקידו בקבוצה אחרי פגישה עם הבעלים, יוסי דהן. כבר במהלך העונה האחרונה נפוצו שמועות על מחלוקות בין השניים, כשהיום נודע רשמית על עזיבת היו"ר. וקנין החל את תפקידו עם הגעתו של דהן למועדון, כשבאותו זמן שימש כמחזיק תיק הספורט בעיר.

"נפגשתי היום עם יוסי והודעתי לו שאני עוזב", סיפר וקנין אחרי הפגישה בין השניים. "החלטתי לעזוב בגלל חוסר זמן". וקנין מבחינתו דחה את השמועות על סכסוכים: "לא היו שום סכסוכים, ודאי היו ויכוחים פה ושם אבל הכול ברוח טובה. דהן ואני היינו חברים לפני ונשאר חברים גם אחרי. היה לי כיף בשנתיים האחרונות, ואני מחזיק אצבעות ומקווה שיהיה בסדר".

גם דהן הכחיש סכסוך בינו לבין וקנין: "הצטערתי לשמוע שפרוספר עוזב. הוא ביקש לעזוב כי לא מסתדר לו מבחינת העבודה והפעילויות". כרגע לא ידוע מי עומד להחליף את וקנין אם בכלל: "בגלל שזה נפל בצורה פתאומית, אני לא יודע מי יחליף אותו. יכול להיות שנסתדר גם בלי יושב ראש, אבל אני צריך לראות כמה זמן זה גוזל ממני, כרגע אני באמת לא יודע", מסר דהן.

ועדיין באשקלון. בימים האחרונים נמשכים המגעים בין אשקלון למאמן אריאל בית הלחמי, המועמד המוביל לאימון הקבוצה. עוד שני שמות שעלו בשבועיים האחרונים כמועמדים לאימון הקבוצה הם דני פרנקו, מאמן חולון בעונה החולפת, ויעקב ג'ינו, מאמנה של עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully