וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ תרם גם להפועל ירושלים

בסיום יום שבילה עם דני קליין בשבוע שעבר, החליט אחד מבעלי מכבי ת"א לתרום ליריבה באדום סכום גבוה יותר מזה שהעביר לגלבוע/גליל, 10,000 דולר. קליין: "גאה שיש לי חבר כזה"

במהלך שהותו בישראל, מתברר, חילק רענן כץ לא מעט כספים: אתמול (שלישי) פורסם בערוץ הספורט כי כץ תרם 10,000 דולר לקבוצת הפועל גליל/גלבוע, אך היום נודע לוואלה! ספורט כי הישראלי-אמריקאי תרם סכום גבוה יותר גם להפועל ירושלים.

במהלך שהותו בישראל הקדיש כץ יום שלם לביקור בבירה, ולאורך כל אותו יום לווה בידי יו"ר הפועל ירושלים, דני קליין. "היה לנו הכי מדהים בעולם", סיפר קליין לוואלה! ספורט. "רענן הוא איש מרתק ומדהים. אני גאה שיש לי חבר כמוהו. תרומה? אני מעדיף שלא להגיב על זה".

גם הפועל גליל/גלבוע, כאמור, קיבלה מכץ כ-10,000 דולר. "את רענן אני מכיר כבר כמה שנים", אמר היו"ר חיים אוחיון. "הוא עשה את ילדותו בגליל, בקיבוץ דפנה ובקיבוץ אפיקים. הוא קשור בנימי נפשו לסביבה הזו. מבחינתי זה מהלך טבעי של מי שיש לו איתנו יחסי ידידות והערכה, ואפילו מעבר לכך. רענן הוא אדם לבבי וחברי, ומדובר בתרומה סמלית".

ממנהלת הליגה נמסר כי אין בעיה משפטית בתרומות הללו. "מבחינתי זה בסדר גמור", אמר בעניין יו"ר המנהלת, אבנר קופל. "אני חושב שרענן הוא אדם משכמו ומעלה, איש עסקים טוב ואדם נחמד. כשזה מגיע לדברים תחרותיים לפעמים יוצאות אצלנו אמוציות שלא תמיד מקובלות ברמה העסקית, אבל אני מאוד מוקיר את תרומתו לכדורסל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully