וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר אלון: "צרפתי יכול להנהיג את רעננה"

דור בלך

1.7.2009 / 17:52

העולה החדשה החלה את אימוניה, והבעלים סיפר על משא ומתן עם הקשר הוותיק. אלי כהן: "נרצה לתקוע יתד בליגה". ערפאת בדרך לקבוצה

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל רעננה החלה היום (רביעי) את אימוניה לקראת עונתה ההיסטורית בליגת העל, בהדרכת אלי כהן. הקבוצה, בשורותיה סיכם החלוץ אבי כנפו שכבר החל להתאמן, מעוניינת בקשר עירוני קרית שמונה, גיא צרפתי, ופתחה עימו במשא ומתן. בימים הקרובים יגיע להיבחן גם החלוץ הטוגולזי ג'קו ערפאת, שחקנה של אשנטי גולד מגאנה. שניר משען ודודו ביטון לא הגיעו לאימון בעקבות פערים כספיים עם הקבוצה.

"הקבוצה הזו צריכה מנהיג על המגרש ושחקן בכיר שיוביל את הצעירים. גיא עונה על הדרישה והוא מתאים לנו גם מבחינה תקציבית", סיפר אשר אלון בנוגע לצרפתי. "בשנותיי בנתניה תמיד דאגתי שתהיה דמות כזו בקבוצה, בין אם היה זה איציק זוהר, טל בנין, עופר שטרית ואפילו צרפתי עצמו".

אלון, שחוזר לליגת העל לאחר שעזב את נתניה, התרגש עם פתיחת האימונים: "זה מרגש, כיף לחזור. לי יש ניסיון בליגה הזו, בניגוד לקבוצה. אני יודע לבנות קבוצות אטרקטיביות בתקציב מינימום וגם רעננה תהיה כזו. אלי כהן מאמן מוכשר שיודע לעבוד בתקציבים נמוכים והוכיח זאת. אנחנו נהיה קבוצה אטרקטיבית שתשחק כדורגל עם ביצים ולא תבוא בשביל להפריע".

לגבי השאיפות בעונת הבכורה, אמר אלון: "המטרה היא לתקוע יתד בליגת העל ולסיים במקום תשיעי או עשירי. אנו לא רוצים לרדת ליגה ואני לא חושב שנרד. נהיה קבוצה צעירה ושמחה, ותוך מספר שנים נהפוך את רעננה לקבוצה לגיטימית, ולא כזו ששמים ללעג".

המאמן אלי כהן: "כשהצטרפתי לפני חמש שנים דיברו על כך שנתקשה לשדרוד בלאומית, אבל אני דיברתי על תהליך שיביא אותנו לליגת העל. עשינו זאת ועכשיו ההתרגשות היא בשמיים. נשחק כדורגל חיובי, נרצה לתקוע יתד בליגה ולא להיות אפיזודה חולפת. גם בליגה השנייה היה לנו תקציב נמוך ודיברו עלינו כעל מועמדים לירידה, אבל הצלחנו לעלות. הסגל עדיין לא הושלם, אבל אנחנו נמשיך בעבודה".

הפועל ראשון לציון, שערכה גם היא את אימונה הראשון היום, פנתה לאור חסון עם הצעה כספית משופרת כדי שיחזור לשורותיה, אך החלוץ מעדיף לשחק בליגת העל במדי רעננה. כשהבינו בראשון לציון שהשחקן מתאמן בקבוצה מליגת העל, הודיעו שם כי יגישו תלונה להתאחדות נגד רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully