וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ממשיכים לקצץ

דור בלך

1.7.2009 / 16:47

גם בן שושן ודנין הסכימו לקצץ 50 אחוז משכרם בבית"ר ירושלים, בן יוסף בדרך. קורנפיין ועטר נפגשו, לפני המינוי מחכים לאישור גאידמק

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש היום (רביעי) אחר הצהריים עם מאמן הקבוצה בעונה שעברה, ראובן עטר, ודן איתו על האפשרות כי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

בניגוד ליצחק שום ושחקני הקבוצה - שהגיעו למשרדו של קורנפיין עקב היותם קשורים לקבוצה בחוזים וכדי לשמוע על הצורך בקיצוץ - לעטר אין חוזה לעונה הבאה, והפגישה, שיזם יו"ר בית"ר, הייתה בעיקר בכדי לראות אם יתאפשר להחתים את עטר לעונה נוספת בקבוצה עמה זכה בגביע המדינה לפני מספר שבועות.

קורנפיין עבר עם עטר על מצבה הכלכלי של הקבוצה, על סגל השחקנים שצפוי להישאר לאחר הקיצוץ ושמע ממנו את דרישותיו. כעת יעביר קורנפיין את תוכן הפגישה לארקדי גאידמק שיחליט האם למנות את עטר למשרת מאמן הקבוצה, שכרגע הוא המועמד המוביל אליה. גורמים בבית"ר יודעים לספר כי גאידמק עצמו מעוניין מאוד בשירותיו של עטר לעונה הבאה, ולכן צפוי לאשר את מינויו.

כמו כן, שחקני הקבוצה עמית בן שושן, תומר בן יוסף ואלירן דנין הסכימו לקצץ 50 אחוז משכרם, והצטרפו לרשימה הכוללת את יתחקי, ברוכיאן וטל. בנוסף, קורנפיין נפגש היום עם הסוכן גלעד קצב - שמייצג את טוטו תמוז וכריסטיאן אלבארז בין השאר - ובבית"ר מאמינים שמרבית השחקנים יסכימו לקצץ בשכרם עד סוף השבוע.

כשיתקבלו כל ההסכמות, יעביר קןרנפיין לגאידמק את הקיצוץ המיועד ואת התקציב הצפוי, כמו גם את הסיכומים עם עטר.

עדכון ראשון: 15:47
עדכון אחרון: 16:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully