וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאריסה: אבוחצירא הגיע בהעברה חופשית

1.7.2009 / 15:27

היוונים התייחסו להעברה והוציאו הודעה תמוהה, בטוברוק ובפ"ת מתכוונים לתבוע 490 אלף יורו. איזיקוביץ': "ואנחנו השמדנו את הכור באיראן"

לאריסה היוונית הודיעה היום (רביעי) רשמית כי החלוץ הישראלי, שמעון אבוחצירא, חתם על חוזה לארבע שנים מועדון. כזכור, אבוחצירא סגר את תנאיו וחתם על זיכרון דברים כבר לפני למעלה מחודש, ועוד לפני תום העונה בישראל. מאז, נמנעה הקבוצה מלהתייחס רשמית להעברה מכיוון שהיא ניהלה מגעים עם נציגי השחקן בנוגע לפיצוי. היום הפתיעה לאריסה כשהודיעה שהשחקן יגיע בהעברה חופשית מהפועל פתח תקוה.

כזכור, אבוחצירא כבר החל להתאמן בשורות קבוצתו החדשה, ואף זכה לקבלת פנים חמה מהאוהדים. השחקן יצא עם קבוצתו למחנה אימונים בגרמניה לקראת השתתפות לאריסה במוקדמות הליגה האירופית.

בבית"ר טוברוק תמהים לנוכח העובדה שאבוחצירא הודיע לראשי לאריסה, כך על פי ההודעה הרשמית, כי הוא שחקן משוחרר ומתכוונים לתבוע פיצוי דרך פיפ"א. בטוברוק ובהפועל פתח תקוה, אותה מייצג עו"ד אפרים ברק, דורשים שלאריסה תעביר להם באופן מיידי 490 אלף יורו כפיצוי על כך שלאבוחצירא יש חוזה בפתח תקוה, שבמסגרת זו טופס ההשאלה עבר מטוברוק להפועל פתח תקוה עוד לפני שהשחקן סיכם.

כזכור, לפני מספר ימים הודיע אריק איזיקוביץ' כי הוא דחה הצעה של לאריסה לפצות אותו בסכום של 300 אלף יורו (60 אלף יורו מעל המינימום על פי חוקי פיפ"א) בטענה שהסכום אינו מספק אותו. איזיקוביץ' הצהיר כי הוא יתבע את לאריסה לאחר שהבין כי המדיניות בפיפ"א היא לאשר את העברת השחקנים ולאחר מכן ללכת לבוררות.

איזיקוביץ' ענה בביטול להודעה של הקבוצה היוונית ואמר בציניות: "בית"ר טוברוק השמידה את הכור האטומי באיראן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully