וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור חכמון חוזר לאליצור נתניה

איתן נוח

1.7.2009 / 13:41

העולה החדשה, שתתבסס על ישראלים מקומיים, סיכמה גם על הישארותם של אלירן גואטה, שון ויינשטיין וערן אסנטי. גור עשוי להצטרף אליהם

העולה החדשה לליגת העל, אליצור נתניה, ממשיכה להתקדם אל עבר בניית סגל שחקנים לעונה הקרובה. אחרי שאריק אלפסי הוחתם כמאמן ואפילו צורף בצעד נוסטלגי וילי סימס כעוזר מאמן, סגרה הקבוצה את הסגל הישראלי. בנתניה הודיעו מראש כי הקבוצה תהיה בנויה השנה על סגל שחקנים ישראלים מקומיים. כעת מתברר כי ליאור חכמון ישוב לקבוצה משנת גלות ברמת גן. אליו יצטרפו גם אלירן גואטה, שון ויינשטיין וערן אסנטי, ששיחקו בנתניה גם בעונה האחרונה וישחקו בה בעונה הקרובה.

חכמון (2.02 מ', 23), שכאמור שיחק בעונה האחרונה בעירוני רמת גן, לא העמיד ממוצעים מרהיבים במיוחד כאשר קלע כחמש נקודות ולקח כארבעה ריבאונדים ב-11 דקות משחק בלבד. הוא גדל במחלקת הנוער של נתניה וזכה בגביע המדינה לנוער בעונת 2002/3, זאת למרות שהחל לשחק כדורסל בצורה מוסדרת רק בגיל 15. אחרי שסיים את גיל הנוער ניסה חכמון את מזלו בליגת העל במדי רמת השרון, אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות. בהמשך הוא חזר לנתניה, כמעט עלה איתה לליגת העל, אך הקבוצה הודחה בפלייאוף ולא עלתה. את העונה האחרונה הוא כאמור שיחק ברמת גן.

"זה כיף לחזור הביתה, במיוחד כשיש קבוצה בליגת העל", הגיב חכמון על דבר חתימתו בנתניה. "המטרה שלנו היא קודם כל למשוך הרבה קהל ושתהיה לנו קבוצה כמה שיותר אטרקטיבית. מבחינה מקצועית אנחנו רוצים להיות כמה שיותר גבוה בטבלה ולתקוע יתד בליגת העל, כדי שתהיה לנתניה קבוצה כמו בשנים הטובות. מבחינה אישית, אני רוצה להמשיך להתקדם".


שחקן מרכזי נוסף שחתם לעונה הקרובה בנתניה הוא אלירן גואטה (1.98 מ', 34), שבמשך שנים נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר בליגה הלאומית. גם גואטה, כמו חכמון, הוא נתנייתי במקור וזו תהיה עונתו החמישית ברציפות בקבוצה, כאשר בעונה האחרונה הוא העמיד ממוצעים של 18 נקודות ושמונה ריבאונדים.

גם שון ויינשטיין (1.86 מ', 23) הגארד המתאזרח הצעיר, שנתן עונה יפה מאוד בנתניה בעונה האחרונה עם 11 נקודות למשחק וערן אסנטי (1.90 מ', 21), שגם כן תרם לנתניה 11 נקודות למשחק בעונה החולפת סגרו בקבוצה. שחקן צעיר נוסף שאמור ללבוש את מדיה של נתניה הקרובה הוא הרכז הצעיר אוריה גור (1.85 מ', 22), שעדיין לא סגר סופית, אך לא צפויות הפתעות מיוחדות בגזרה שלו, וגם הוא ישחק כנראה בנתניה בעונה הקרובה.

גם המאמן אריק אלפסי מרוצה: "עשינו החתמות טובות. השחקנים שעזרו לקבוצה לעלות לליגת העל הם בעלי פוטנציאל להצליח בליגה הזו, ובנוסף לליאור חכמון, שכבר הוכיח שהוא יכול לשחק ברמה הזו, אני מאוד מרוצה מההחתמות. עצם זה שהשחקנים גדלו בנתניה, אומר שתהיה להם מחויבות למועדון. ארצה להחתים עוד שני ישראלים בכירים, שיצטרפו לסגל הישראלי שכבר חתם, אני אשמח לראות גם את טוני וישהאם בקבוצה, ומקווה שתהיה קבוצה אטרקטיבית בנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully