וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות במו"מ של הפועל תל אביב ובן דיין

נתניה עשויה ליטול חלק במשכורתו של השחקן, מה שמקרב אותו לוולפסון. זנדברג כבר סיכם: "מחכה לרגע שאוכל להוכיח את עצמי במדים האדומים"

לאחר שנדמה היה כאילו הסיכוי שדדין בן דיין יגיע להפועל תל אביב הוא נמוך עד לא קיים, חלה היום (רביעי) התקדמות במשא ומתן בין האדומים ומגן מכבי נתניה. נכון לעכשיו, הקבוצה תהיה מוכנה להשתתף בחלק משכרו של המגן הבינלאומי, בלי קשר לקבוצה בה ישחק בסופו של דבר, מה שיכול לסלול את דרכו של בן דיין אל האדומים.

כזכור, אמש, לאחר הפגישה של המגן עם מנכ"ל הקבוצה המיועד, גבי קצרה, הפערים בין הצדדים היו גבוהים, אלא שכעת נוצר פתח במשא ומתן, ובן דיין מתקרב לוולפסון. גם בגזרת איתי שכטר וביוואן שכטר ישנה התקדומת קלה מצד האדומים, כאשר נתניה, שעד היום דרשה 2 מיליון דולר על השחקנים, מתחילה להגמיש את דרישותיה, והיא עשויה לדרוש כ-1.5 מיליון דולרים על השניים. כך או כך, שתי הקבוצות מדגישות כי ישנה עוד דרך ארוכה עד אשר יגיעו השתיים להסכמה.

בינתיים, בשעה טובה ומוצלחת, סוכמה העברתו של מיכאל זנדברג להפועל תל אביב, והשחקן יעבור מחר (חמישי) את הבדיקות הרפואיות ויצטרף ביום ראשון לאימוני הקבוצה. לאחר שכבר לפני שבועיים הגיעו הצדדים להסכמה כמעט מלאה על הצטרפותו של קשר בית"ר ירושלים, החלו קשיים במשא ומתן, מה שהעמיד בסימן שאלה את העברתו. אלא שהיום הגיעו הצדדים לפשרה בעיקר סביב הנושא הרפואי של זנדברג. הקשר שמגיע מבית"ר ירושלים ישתכר כ-150 אלף דולר ויהיה הרכש הראשון הנוצץ בסגל הפועל תל אביב.

לאחר החתימה אמר זנדברג לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני מאושר שהסתיימו השיחות ואוכל להתחיל לעבוד. הפועל היא קבוצה גדולה עם קהל מדהים ואני רק מחכה לרגע שאוכל להוכיח את עצמי במדים האדומים".

לקראת סוף השבוע ינסו בהפועל לגבש תקציב לעונה הבאה ובכך להציע לבן לוז חוזה לעונה נוספת במועדון. בינתיים הסיכויים לכך קלושים ונכון לעכשיו נראה שהקשר יהיה ככל הנראה מחוץ לקבוצה עקב הצעות גבוהות שהפועל מתכננת להשקיע ברכש.

עדכון ראשון: 13:25
עדכון אחרון: 20:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully