וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין ושטראובר לא יצאו עם נתניה לטורקיה

דור בלך

1.7.2009 / 20:51

המגן והשוער, שלא ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה, לא יהיו חלק ממחנה האימונים. שכטר ופרנסמן כן. עדיין קיימים פערים בין גזל ובין הקבוצה

לאחר שהובהר להם כי עליהם לחפש קבוצה וכי יקבלו שחרור בחינם עבור כל קבוצה שתעמוד בחוזה שלהם, בנתניה החליטו גם שלא להוציא דדי בן דיין ולירן שטראובר למחנה האימונים בטורקיה. גם השוער השלישי דורון רוזנקוביץ, שחתם בקבוצה רק בינואר האחרון, לא יצא והתבקש על ידי המועדון למצוא קבוצה שתסכים לשלם את שכרו. מי שכן יוצא עם הקבוצה הוא תום מנשרוב שנבחן בה, וזאביק חיימוביץ, איתי שכטר, ביוואן פרנסמן, ואחמד סבע, שעדיין לא ברור האם יהיו חלק מהקבוצה בעונה הבאה.

"לאחר שבוע של אימונים אינטנסיביים אנחנו יוצאים למחנה אימון שיכלול גיבוש, עבודה על טקטיקה, כושר גופני והכנה מקסימאלית מול הקבוצה המלטזית ולליגה", סיפר מאמן הקבוצה נתי עזריה. "המחנה יסייע לגיבוש וחיזוק הקשר בין הצעירים שהצטרפו לבין הבוגרים שמשחקים בקבוצה".

רביד גזל ונציגיו נפגשו הבוקר (רביעי) שוב עם הנהלת מכבי נתניה בפגישה שהוגדרה בהודעה רשמית של המועדון כחיובית, כשבהודעה גם נכתב כי גזל צפוי להודיע עוד היום האם הוא מקבל את תנאיה של נתניה, כשבמידה וכן יעבור בדיקות רפואיות היום וימריא יחד עם הקבוצה למחנה האימונים בטורקיה מחר.

עם זאת, בצד של גזל לא רואים בפגישה כחיובית כל כך, ולא בטוחים כי יודיעו עוד היום על החלטתם. בניגוד לדרישה הבסיסית של גזל ופרקליטתו קרן שטיינפלד, בנתניה מסרבים להכיר בכך שחוזהו לעונה הבאה בתוקף, והציעו לו חוזה חדש. הפערים בין הצדדים נכון לעכשיו אינם גדולים, אך עדיין קיימים ומקורביו של השחקן התרגזו על הוצאת ההודעה מצד נתניה והבהירו כי הסיפור אינו כל כך פשוט.

אף לא אחד מחברי הנהלת נתניה ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים מחר, כחלק מתוכנית החיסכון, ולכן גם אם גזל לא יחתום עוד היום בקבוצה, הקבוצה תמשיך במשא ומתן מולו ויתכן כי יצטרף למחנה במהלכו אם יושגו הבנות בין השחקן למועדון. המגן השמאלי איסלעם כנען התחיל להתאמן עם הקבוצה, ועשוי להצטרף אם ירשים.

עדכון ראשון: 12:11
עדכון אחרון: 20:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully