וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מאדום לשחור

1.7.2009 / 9:31

יתרון 1:10 לא הספיק לרד סוקס, שחטפו עשר ריצות בשני אינינגים והפסידו בבולטימור 11:10. שני הומרים לפוחולס, הקרדינלס הפסידו

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בולטימור - בוסטון 10:11
קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 11:4
ניו יורק יאנקיז - סיאטל 5:8
טורונטו - טמפה ביי 4:1
טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 5:9
קנזס סיטי - מינסוטה 2:1
אוקלנד - דטרויט 5:3

NL:

פיטסבורג - שיקגו קאבס 0:3
אטלנטה - פילדלפיה 4:5
פלורידה - וושינגטון 5:7
סינסינטי - אריזונה 6:2
מילווקי - ניו יורק מטס 3:6
סט. לואיס - סן פרנסיסקו 6:3
סן דייגו - יוסטון 3:4
לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 3:0

מי אתה ומה עשית לג'ייסון מארקי?

AL: בולטימור השלימה את המהפך הגדול ביותר בהיסטוריה של המועדון, כשהפכה פיגור 10:1 באינינג השביעי לניצחון 10:11 על בוסטון. האוריולס רשמו חמש ריצות באינינג השביעי וחמש בשמיני. "זה היה משחק מוזר והפסד נורא", אמר דסטין פדרויה מהרד סוקס. מאמנו טרי פרנקונה הוסיף: "פשוט לא הייתה לי תשובה לזה". דייב טרמבלי, מאמן האוריולס, חשב, מן הסתם, אחרת: "זהו המשחק הגדול ביותר שהייתי מעורב בו".

היאנקיז וטמפה ביי ניצלו את הפסד הרד סוקס כדי לצמצם פערים ב-AL מזרח. הפסים ניצחו את סיאטל 5:8 בסיוע הומר מספר 12 העונה של אלכס רודריגז. מאט גארזה הוביל את הרייז לניצחון נוסף בשיעור 1:4 בטורונטו, שנראית כמי שיוצאת מהמאבק. ג'ו סונדרס מהאיינג'לס נחבט קשות, טקסס גברה על לוס אנג'לס 5:9 כדי לקטוע רצף של שישה ניצחונות של המלאכים. מינסוטה ניצחה בקנזס סיטי 1:2 ודטרויט גברה על אוקלנד 3:5. הוייט סוקס גברו על קליבלנד החלשה 4:11.

NL: ג'ייסון מארקי מקולורדו לא עוצר. המגיש של הרוקיז הגיע לעשרה ניצחונות, כשהוא רושם שתי חבטות חובה בלבד בתשעה אינינגים, בניצחון 0:3 על הדודג'רס. רנדי ג'ונסון רשם ניצחון על סיי יאנג אחר, כריס קרפנטר, וסן פרנסיסקו הדוהרת גברה בסט. לואיס 3:6 על הקרדינלס, למרות שני הומרים של אלברט פוחולס, שהגיע ל-30 העונה. רוס אולנדורף מפיטסבורג הכיש שמונה קאביז בשבעה אינינגים, הפייראטס ניצחו את שיקגו 0:3.

מה עובר על יוהאן סנטנה? אולי פציעה ואולי סתם חולשה, בכל מקרה זה ממש לא זה. האס של המטס נחל הפסד שישי העונה ב-6:3 למילווקי, ניו יורק נראית נורא ואיום. פלורידה מתקרבת לצמרת לאחר ניצחון 5:7 על וושינגטון והפסד של פילדלפיה 5:4 באטלנטה. הפער בין הפיליז במקום הראשון לברייבס שבמקום הרביעי עומד על ארבעה משחקים בלבד. דני הארן מאריזונה קטל תשעה אדומים בשבעה אינינגים, אריזונה ניצחה את סינסינטי 2:6. סן דייגו עברה את יוסטון 3:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully