וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "נוסע במטרה להוביל קבוצה ביורוליג"

1.7.2009 / 7:37

הפורוורד המריא לוויטוריה, בה יעבור בדיקות רפואיות ויוצג רשמית. על חלום ה-NBA: "זה מדגדג, מקווה שביום מן הימים אעשה את זה"

איתי חסיד

הוידאו באדיבות ספורט 5

ליאור אליהו יצא לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) לדרך חדשה. הפורוורד שעזב את מכבי תל אביב המריא לספרד שם יפגוש את אנשי קבוצתו החדשה, טאו ויטוריה, בה חתם לארבע עונות. בספרד יוצג אליהו על ידי הקבוצה באופן רשמי, ויחל בהכנות לקראת המעבר לקבוצה הבאסקית. "אני לא נוסע במטרה להשתלב ולראות מה קורה בעונה הבאה, אני נוסע במטרה להוביל קבוצה ביורוליג, המטרה היא לעשות עונה יפה ואני מקווה להצליח בה", הצהיר אליהו טרם המראתו.

"בפעם האחרונה שטסתי לבד זה היה למחנות NBA, והפעם זה אחרת קצת. זאת שמחה מהולה בעצב, יש הרבה התרגשות, המשפחה הקרובה איתי והם יודעים כמה אני מתרגש, אבל צריך לעשות מה שצריך", אמר אליהו לפני המראתו. "מטרת הנסיעה הזאת היא בדיקות רפואיות, לבחור בית ולהכיר את האזור לעומק".

אליהו נשאל האם עדיין מקננת בלבו התקווה לשחק בליגה הטובה בעולם, והשיב: "תמיד המטרה של ה-NBA מרחפת באוויר, ככל שהזמן עובר רואים שהרבה אנשים מתקרבים לזה, כספי מגיע, לפישר יש הצעות, ארויו היה, אז זה מדגדג קצת, אני מקווה שביום מן הימים גם אני אעשה את זה".

בוויטוריה יפגוש אליהו את אחד המאמנים הקשוחים והתובעניים באירופה, דושקו איבנוביץ', שאינו בוחל באימונים ארוכים וקשים ובמשמעת גבוהה. "תמיד מתייחסים למה שלא טוב", התייחס אליהו למאמנו העתידי, "קשה או לא אני אדע בהמשך, ידעתי הרבה מאמנים בקריירה שלי ונעבור גם את זה".

"לא רוצה להיכנס לקטע של מכבי", הוסיף הפורוורד, "אני מאחל להם הרבה הרבה בהצלחה, יש לי הרבה דברים טובים להגיד עליהם. אני אוהב את האוהדים והקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully