וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "יש לי כישרון לתת כיוון לאנשים שהראש שלהם לא מחובר"

מאמן הפועל חיפה התייחס במסיבת העיתונאים לאלן מסודי, אותו מעוניינת הקבוצה להחתים. ערן לוי: "גם בשנה שעברה אמרו לי שאני שמן"

הפועל חיפה מצויה במשא ומתן עם אלן מסודי, ששיחק בעונה החולפת במכבי הרצליה. בקבוצה רוצים להחתים את הקונגולזי לעונה הבאה במטרה לחזק את התקפת הקבוצה. המאמן שלומי דורה אמר במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה היום (שלישי) לגבי מסודי: "ידוע לנו שיש לו היסטוריה לא נעימה במספר קבוצות, אבל כמו שהיה עם ערן לוי בזמנו אני מאמין שגם מסודי יכול להשתלב כי אחד לא יכול להשפיע על עשרה אלא להיפך. האווירה שיש בקבוצה תוכל לעזור לו להציג את היכולת הטובה שלו ולשדרג אותנו בעונה הבאה". דורה אף הגדיל לומר: "אומרים שיש לי כישרון לתת כיוון לאנשים שהראש שלהם לא מחובר".

אחרי מסיבת העיתונאים ערכה הקבוצה את אימון הבכורה, כאשר במהלכו פרצו האוהדים, כמיטב המסורת הרעה לכר הדשא. בחיפה המשיכו את האימון כשהקהל מצטרף לשחקנים ורץ איתם.

האווירה הכללית שהורגשה במסיבת העיתונאים של האדומים מהכרמל, שעלו לליגת העל אחרי שסיימו את הליגה הלאומית במקום הראשון, הייתה אופטימית. עוד לפני שציין את מועמדותו של מסודי אמר דורה: "אני שמח ומתרגש להיות מאמן הפועל חיפה בליגת העל. זאת הייתה המטרה שלנו בעונה שעברה ואני שמח שהשגנו אותה במקום הראשון.

"לקראת סיום העונה שעברה סימנו את מי שאנחנו רוצים שיישאר בקבוצה וכל מי שרצינו נשאר. כיוון שהתקציב שלנו הוא לא מהגדולים בליגה אני לא מתכוון להצהיר על אלו מקומות נגיע אלא שואף להשיג את המטרות שיואב כץ הציב, שזה בין מקומות 3-5. כמו כן, אחת המטרות שלנו היא להחזיר את הקהל למגרשים, ואנו מצפים לראות 6,000 אוהדים בממוצע במשחקים שלנו.

"למרות היעדר הניסיון אני חושב שהסגל שלנו יכול להצליח בליגת העל", הוסיף דורה. "ניסיון הוא לא משהו שקונים ויש לנו שחקנים צעירים מאוד מוכשרים. אני מאמין שנצליח בעונה הבאה. הבאנו את עמנואל פאפו, בריאן חרסיסיץ' ועדן בן בסט, שלושתם אמורים לתרום לנו גם בצד החברתי והמקצועי".

האוהדים פוצצו את האימון

חלוצה של הקבוצה ערן לוי, שעשה עונה טובה אשתקד, אמר: "גם בעונה שעברה אמרו שאני שחקן שמן ולא נתנו לי הרבה קרדיט, אבל את הדין וחשבון היחיד אני נותן למאמן שלי. אני רוצה להמשיך את העונה הטובה שהייתה לי. מעבר לזה אני לא מתכוון להתעסק בעצמי אלא רק במטרותיה של הקבוצה".

הקפטן אייל טרטצקי אמר: "אנחנו מאוד מתרגשים כמו לפני כל עונה ומחכים כבר שהיא תיפתח. גם אני לא מתכוון להצהיר באיזה מקום נסיים. יש לנו קבוצה טובה ובריאה ואם נמשיך באותה דרך נעשה עונה יפה מאוד גם בליגת העל".

אבי פרץ, ששימש שוערה של הקבוצה, פרש בסיומה של העונה. לפרץ הייתה הצעה לשמש כשוער השני של מכבי נתניה, אבל הוא העדיף בכל זאת לפרוש ולתפקד כמאמן השוערים של האדומים מחיפה. על ההחלטה שלו אמר פרץ: "במשך השנתיים-שלוש האחרונות היו לי התלבטויות קשות אם לפרוש. גם אם הייתה לי הצעה לפני שנתיים הייתי פורש. הפועל חיפה זה לא רק מקום עבודה. חשוב לי להיות עם אנשים איכותיים שבאים לעבוד וללא אגו".

מנכ"ל המועדון אפרים גבאי אמר: "התקציב כרגע עדיין לא מוגדר, אבל אני מאמין שגם עם תקציב המינימום שהוא 10 מיליון ו-700 אלף שקל אפשר לבנות קבוצה טובה". לגבי הקהל אמר גבאי: "הרבה תלוי איך שהקבוצה תיראה. אם נתחיל את העונה בצורה טובה גם הקהל יבוא ויקנה מנויים".

באימון הבכורה של הקבוצה הערב שרפו האוהדים האדומים דגל מכבי חיפה, ואף קראו קריאות נגד יעקב שחר ונגד היריבה העירונית. האימון היה על סף פיצוץ, אלא שאז מנכ"ל המועדון, אפרים גבאי, הצליח לשכנע אותם לעלות חזרה לטריבונות, והאימון נמשך. אלא שהקהל האדום לא עמד בהתרגשות, ועד מהרה פרץ שוב לדשא, והפעם הניף את שחקני הקבוצה על הכתפיים, והאימון שוב נעצר. לפני כן חלוץ הקבוצה, עדן בן בסט, השתתף באימון למרות שעדיין לא הושג עימו סיכום סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully