וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים גדולים בין הפועל ת"א לבן דיין

מגן מכבי נתניה נפגש עם קצרה בתקווה לגשר על הפערים. פרטים טכניים מעכבים החתמת זנדברג. עימות בין האוהדים לקצרה באימון

הערב (שלישי) תקיימה פגישה בין המנכ"ל המיועד של הפועל תל אביב, גבי קצרה, לבין מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין. השאיפה של הפועל תל אביב היא לסכם על חוזה לעונה הבאה. הפערים הכספיים גדולים שכן הפועל תל אביב מוכנה לשלם למגן כ-150 אלף דולר לעונה ואילו בן דיין מרוויח קרוב ל-100 אלף דולר יותר בנתניה. במועדון מקווים שבן דיין יבוא לקראתם ויוריד בדרישותיו. אם לא, הסיכוי שיגיע לוולפסון בעונה הבאה נמוך מאוד.

בתוך כך, עסקת העברתו של מיכאל זנדברג שוב מתעכבת. בין הצדדים קיימים פערים קטנים מאוד המתבטאים בפרטים טכניים בלבד. הסעיף שכרגע מפריד בין הצדדים הוא הביטוח הרפואי של השחקן. בהפועל לא מוכנים להמשיך לשלם לזנדברג שכר במידה והוא ייפצע באזור בו עבר ניתוח בקע. עם זאת, בקבוצה מאמינים כי הצדדים יצליחו לגשר על הפער ומקווים שהשחקן יחתום ביום רביעי לכל המאוחר, ובכך יהפוך לרכש הראשון של הקבוצה.

היום באימון נרשם עימות בין אוהדי הקבוצה למנכ"ל המיועד גבי קצרה. כידוע, קהל האדומים לא מרוצה מה"רכש" מכפר סבא, והאוהדים האדומים צעקו לו "לעזוב את הפועל" ו-"פה זה לא הפועל כפר סבא". קצרה, מצידו, ניסה להרגיע ולפייס את הקהל ואמר להם שהוא ינסה לעשות כל שיבכולתו כדי שהקבוצה תהיה חזקה בעונה הבאה.

עדכון ראשון 17:15
עדכון אחרון 20:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully