וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תמשיך לארח בקופסה

דור בלך

30.6.2009 / 14:59

נציגי המועדון קיבלו מהמשטרה אישור לכך שהשיפוצים באצטדיון המיושן מספיקים. הקבוצה תתאמן על משטח סינטטי לקראת המפגש עם סלימה

לאחר שלפני כחודש הודיעו במכבי נתניה כי ככל הנראה יוותרו על אירוח המשחקים בקופסה בעקבות דרישות המשטרה לשיפוץ המגרש, שהמועדון העריך את עלותן בכמיליון דולר, היום נפגשו נציגי המועדון עם משטרת ישראל ונציגי עיריית נתניה וקיבלו אישור כי השיפוצים שערכו עד כה מספיקים.

המועדון צריך לקבל מספר אישורים נוספים ממהנדסים מטעם המשטרה, שצפויים להגיע בשבועות הקרובים. נכון לעכשיו הדרישה שהיוותה את המכשול העיקרי, התקנת קורא כרטיסים חכם בכניסה לכל יציע אינה בתוקף לאחר התנגדות רוב קבוצות הליגה. כפי שנראה כעת, נתניה תארח גם בעונה הבאה באצטדיון המיושן.

בינתיים ממשיכים בנתניה בהכנות לקראת המפגש מול סלימה וונדררס בליגה האירופאית, כשמחר אימוני הקבוצה ינדדו למגרש הדשא הסינטטי של מכבי פתח תקוה. סלימה קיבלה אישור מאופ"א לארח את נתניה במגרשה הביתי, בו מותקן דשא סינטטי, ובנתניה יערכו ניסוי כלים ראשון מחר. בחמישי תמריא הקבוצה למחנה אימונים בן שבוע בטורקיה, ממנו היא תחזור ממנו בחמישי הבא. ביום ראשון שלאחריו צפויה הקבוצה להמריא לאיטליה ומשם למלטה, לקראת המשחק שיערך ביום שלישי.

נכון לעכשיו עדיין לא הושגו הבנות בין רביד גזל למועדון, ונראה כי על אף שנציגיו של גזל הציעו למועדון מספר חלופות וניסו להגיע לעמק השווה, העניין יפטר בבוררות משפטית. גזל לא צפוי להמריא עם נתניה למחנה האימונים, כמו גם לירן שטראובר ודדי בן דיין.

המגן השמאלי, טל מעבי, נקע את קרסולו באימון והוא צפוי להיעדר מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully