וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: נימבה הגיע והתאמן, תומר ברוקס מועמד

30.6.2009 / 20:02

המגן הגיע לאימון, החלוץ ביקש לממש את חוזהו וערך ריצה. האוהדים שלחו טיוטת הסכם לרונן אלעד במטרה למנות נציג מטעמם לעמותה

חלוץ הפועל פתח תקוה, פטי נימבה, חזר היום (שלישי) לאימוני לאחר ששב ארצה ודרש מהנהלת הקבוצה לכבד את החוזה שלו. בפתח תקוה ינסו להגיע איתו להסדר משום ששכרו "תופס" נתח נכבד מתקציב שכר השחקנים. בפתח תקוה הבהירו כי אם השחקן לא יסכים לפשרה, הם ישקלו להקפיא אותו או לצרף או בחזרה לסגל.

המגן השמאלי תומר ברוקס הגיע הערב לאימון הקבוצה לאחר שקיבל זימון להיבחן בקבוצה. בקבוצה שוקלים ברצינות את מועמדותו לאור העובדה שמלבד ניסן אלקלעי הצעיר אין מגן שמאלי שימשיך בוודאות בקבוצה. שוקי נגר יתבקש כנראה לקצץ בחוזה ולא בטוח שיישאר.

בפתח תקוה מקווים כי בסופו של דבר העברתו הצפויה של עמנואל בנאיני למכבי תל אביב לא תצא אל הפועל, כדי להיכנס לתמונה. מקורבים לשחקן אמרו כי קיים סיכוי שהחלוץ יחזור להפועל פתח תקוה במידה שהצהובים יחתימו את יובל אבידור. במקביל, הקבוצה פנתה רשמית לחלוץ קריית שמונה, עומר פרץ. בהפועל תל אביב הבהירו כי המגן השמאלי גל שיש ישוחרר רק אם דדי בן דיין יחתום.

אלי אברבנל צפוי לשוחח היום עם ההנהלה פעם נוספת במטרה לסגור את הפער הקטן בין הצדדים ולחתום על חוזה. ביום חמישי תשחק הקבוצה נגד נבחרת ארצות הברית למכביה ולאחר מכן ישוחררו שלושה שחקנים נבחנים לפחות.

החלוץ האלבני מיגן ממלי הבהיר לחבר העמותה דני לוי כי יש לו הצעה מהליגה הרוסית וההצעה להשאילו ירדה בינתיים מהפרק. בינתיים, בימים האחרונים הוצע להנהלה החלוץ הגנאי של קינג פייסל, עוסמן באשירו (20), אך במועדון מעדיפים לבדוק האם אפשר לצרף חלוץ בכיר יותר לסגל. מספר חלוצים נוספים מסרביה וניגריה הוצעו, אבל במועדון סירבו גם להצעות האלה.

אוהד בהנהלת הפועל פ"ת?

האם בקרוב מאוד נראה נציג אוהדים בהנהלת הפועל פתח תקוה? ייתכן מאוד שכן. איגוד אוהדי הפועל פתח תקוה שלח הערב (שלישי) להנהלת הקבוצה טיוטת הסכם, זאת בהתאם לשיחות שקיים חבר המועצה איתי שונשיין עם עמותת הפועל פתח תקוה בנוגע למינוי נציג אוהדים בעמותה. האוהדים טוענים כי הובהר להם שלעמותה אין התנגדות למינוי נציג אוהדים וכך הבהיר גם דני לוי לאחרונה. יש לציין את תהליך הגישור קיים שונשיין מול רונן אלעד.

מאיגוד האוהדים נמסר הערב: "לבקשתו של מר שונשיין, הועברה לעמותה המחזיקה בזכויות הבעלות והניהול בהפועל פתח תקוה, טיוטת הסכם בדבר מינוי נציג האיגוד בוועד העמותה. כעת הכדור נמצא במגרש שלהם. אנו מקווים שאכן קיימת נכונות אמיתית מצד מקבלי ההחלטות בעמותה למהלך. יש כאן הזדמנות להתגבר על משבר האמון בין האוהדים להנהלת הקבוצה ולצאת לדרך חדשה כדי לשרת את האינטרסים האמיתיים של הפועל פ"ת בצורה הטובה ביותר”.

עדכון ראשון: 30/6/09, 12:15
עדכון אחרון: 30/6/09, 20:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully