וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאלו וטשיירה ייבחנו במחנה האימונים של מכבי חיפה

30.6.2009 / 12:00

מכבי חיפה תמריא למחנה אימונים באוסטריה. קומאלו וטשיירה ייבחנו, אלישע לוי עשוי לוותר על שניהם. שחר הבטיח לגפני שחרור ללא תמורה

לאחר שביקש אתמול (שני) בבוקר להשתחרר ממכבי חיפה וסיכם עקרונית במכבי תל אביב, רוני גפני סגר הלילה גם את תנאיו הכספיים מול הצהובים-כחולים, זאת באמצעות פרקליטו, עו"ד עידן כסיף. גפני, שצפוי לחתום היום באופן רשמי על החוזה במכבי תל אביב, ירוויח 105 אלף דולר לעונה, בחוזה לא משתנה. יש לציין כי בפגישה עם שחר שלשום, גפני התבשר כי ישוחרר בחינם מחיפה אם יביא קבוצה שתסכים לקלוט אותו. שחר התנה זאת בכך שגפני לא ידרוש פיצוי על הפערים בין שכרו במכבי תל אביב ובין זה שבחיפה. בשתי העונות הבאות היה אמור גפני להרוויח 150 אלף דולר בחיפה (300 אלף לשנתיים), ללא מענקים. אם גפני היה נשאר בחיפה, סביר להניח שהיה מקצץ 20 עד 30 אלף דולר, מה שהקל עליו את ההחלטה.

בהודעה רשמית שהוציא המגן אתמול הוא אישר את הידיעה לפיה החליט לעזוב את חיפה ומסר: "אני מעריך ומכבד את חיפה ואוהדיה, אבל בשלב זה חשוב לי יותר לקבל דקות משחק. הובהר לי שבמכבי חיפה מאוד רוצה שאשאר אך רק כאלטרנטיבה לפיטר מסיללה. לאור זאת, והרצון הגדול שיש בי לשחק, החלטתי לעזוב. מבחינתי מכבי מלכתחילה הייתה אופציה מועדפת, מקום עם אפשרות לחזור לעצמי ולשחק בו".

בעקבות העזיבה של גפני, שחר אמר למקורביו אמש: "אולי זה הזמן הנכון למכור את מסיללה. אם לא נעשה זאת כעת, אולי עדיף לחכות למונדיאל". הדברים של שחר אומרים הכל. אם תגיע הצעה על מסיללה כעת חיפה תמכור אותו, וזאת בניגוד להערכות של אנשי המועדון בשבוע שעבר לפיהן השחקן עשוי להימכר בחודש ינואר. כך או כך, אם תגיע הצעה כעת, חיפה תנסה להחתים את דדי בן דיין במידה ולא יחתום בהפועל תל אביב. אלירן דנין מועמד להגיע לחיפה גם במקרה שמסיללה יישאר. אלישע לוי לא פוסל בשלב זה אפשרות שהבלם שי מימון ושחקן הנוער אלי ארליך יתחרו על העמדה הזאת במקרה שמסיללה ייעדר.

חיפה תמריא לאוסטריה לפנות בוקר

לפנות בוקר יגיעו שחקני חיפה לנמל התעופה לקראת הטיסה שתמריא מוקדם בבוקר לוינה. הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טשיירה ייצא למחנה האימונים באוסטריה וייבחן בו, כשגם הבלם הדרום אפריקאי, בוגאני קומאלו, אמור להגיע למבחנים. לוי לא ממהר להחתים בלם לנוכח חוסר ההצלחה של חיפה בהחתמת בלם הזר בשנים האחרונות. ייתכן מצב בו אף אחד מהשניים לא יוחתם וייבחנו חלופות אחרות. ביום שישי תקיים הקבוצה משחק אימון מול ספרטק מוסקבה. ביום ראשון היא תפגוש את לוקומוטיב מוסקבה וביום רביעי את ויקטוריה פלזן, שסיימה במקום השמיני בצ'כיה. כלל לא בטוח שהחלוץ ברנרד פארקר יגיע למחנה.

מלבד רוני גפני שלא ייצא למחנה, גם ליאוניד קרופניק ועומרי אפק, שפרסם הודעה לתקשורת כי לא ימשיך במכבי חיפה, יישארו בישראל על מנת לנהל משאים ומתנים עם קבוצות מקומיות. לעומתם, אוסיי רנספורד שכפי שהיה ברור עוד לפני תום העונה יושאל, וירו בלו – יטוסו עם הקבוצה. גם הבלם שי מימון, שהציג יכולת טובה בעונה החולפת במ.ס אשדוד ויתחרה על מקומו בהרכב, ימריא עם הקבוצה.

עדכון ראשון: 30/6 10:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully