וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה שאפשר לסרב לה

דור בלך

29.6.2009 / 22:53

למרות הצהרותיו של לוזון כי יפעל להוזלת מחירי הכרטיסים, ההתאחדות לא מחייבת את הקבוצות לעשות כן. רק בני יהודה נרתמה ליוזמה

תוכנית הוזלת המחירים, עליה הצהיר יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, רחוקה מלצאת לדרך. בנובמבר האחרון הצהיר לוזון שיפעל להוזלת כרטיסי ליגת העל למחיר אחיד של 50 שקלים למבוגר ללא אפשרות להעלאת המחיר במשחקים פופולאריים, וכן ידאג לכניסה חינם נשים וילדים. בני נוער וחיילים היו אמורים לשלם כ-10 שקלים בלבד לכרטיס, אך בינתיים הדבר רחוק מהמציאות.

אף אחת מקבוצות ליגת העל לא קיבלה הודעה מההתאחדות לפיה היא מחוייבת למחיר כרטיס במחיר מקסימלי, וההתאחדות גם אינה מתכוונת להוציא תקנה כזו בקרוב. בינתיים, פרט לבני יהודה שבה נוסה הפיילוט בהצלחה בשנים האחרונות, אף קבוצה לא הצטרפה ליוזמה. הקבוצות שכבר הוציאו הקיץ מנויים למכירה, עשו זאת בהתאם לעלות של כ-80 שקלים לכרטיס.

מכבי חיפה לדוגמא, כבר הוציאה מנויים למכירה במחיר ממוצע של כ-1,500 שקלים למבוגר, או כ-75 שקלים למשחק לרוכש מנוי שמשלם מראש על כל המשחקים. מרבית הקבוצות עדיין לא הוציאו למכירה מנויים, אך אלה לא צפויים להיות שונים בצורה דרמטית מהעונה שעברה. בבית"ר ירושלים למשל, כבר הצהירו כי יוציאו מנויים במחיר גבוה יחסית, כדי לעזור למועדון שנמצא בקשיים כלכליים.

"הרצנו פיילוט בבני יהודה שהוכיח את עצמו גם כמביא יותר קהל וגם ככדאי מבחינה כלכלית", סיפר דובר ההתאחדות גיל לבנוני, "ואנחנו בטוחים שיהיו קבוצות שיצטרפו אלינו לדרך הזאת. מי שלא תצטרף, חבל עבורה".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully