וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "התחלתי וסיימתי עצבני"

29.6.2009 / 21:05

הטניסאי הישראלי סיכם את ההפסד לדג'וקוביץ' שמינית גמר ווימבלדון. הסרבי החמיא: "מי שמגיע לשמינית הגמר הוא שחקן טוב"

"התחלתי את המשחק עצבני וסיימתי אותו עצבני. שיחקתי מול יריב הרבה יותר חזק מאלו נגדם שיחקתי בשלבים הקודמים. ניסיתי להיות אגרסיבי והיו לי כמה הזדמנויות במשחק, אבל זה לא הצליח לי", כך סיכם הערב (שני) דודי סלע את משחק ההפסד שלו לנובאק דג'וקוביץ' בשמינית גמר טורניר ווימבלדון.

הסרבי המדורג 4 בעולם לא התקשה לנצח 2:6, 4:6, 1:6 בתוך 89 דקות וסלע התייחס ליריבו: "יש לו נסיון, הוא כבר רגיל לשחק בשבוע השני של גראנד סלאם. לא הרגשתי לחץ מהקהל או מהבית, אבל הרגשתי את הלחץ של השבוע השני בטורניר גרנד סלאם וזה הקשה עליי".

סלע הוסיף: "טורניר טוב שלי, זה יקדם אותי מאוד בדירוג. אני מרגיש די טוב לקראת הדייויס ומקווה שיבואו הרבה אנשים כי אנחנו צריכים אותם בשביל להפתיע את רוסיה. אני רוצה להודות על כל התמיכה של כולם".

דג'וקוביץ' מצידו החמיא לסלע: "כל מי שמגיע לשמינית הגמר הוא שחקן טוב. סלע ניצח כמה שחקנים טובים בדרך וצריך לתת לו קרדיט על כך. ידעתי שהוא שחקן מהיר מאוד, ולכן הייתי צריך להיות אגרסיבי ולתקוף כל הזמן. אני חושב שהייתי דומיננטי לאורך כל המשחק. זה מה שהייתי צריך לעשות. באופן כללי, אני מרוצה שסיימתי את זה בשלוש מערכות חלקות. השתדלתי לא להמעיט בערכו של סלע, למרות שהייתי הפייבוריט במשחק".

על מגרש מספר 3, בו נערכה ההתמודדות ושנחשב ל"בית קברות" למדורגים, אמר הסרבי: "כבר שלוש שנים לא שיחקתי במגרש מספר שלוש, והייתי צריך זמן להתרגל לזה בפתיחה. זה מגרש שונה, מהיר יותר מהמגרש המרכזי".

מאמנו של סלע, יואב שב, אמר היום: "המשחק התחיל שקול ובמצב של 2:2 היו לדודי כמה נקודות שבירה, אבל דג'וקוביץ' שיחק אותן טוב, לקח את המשחקון ואחר כך השתחרר ושיחק ממש טוב. אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב של דג'וקוביץ' בטורניר עד עכשיו, הוא הגיש מצוין והגיע לו לנצח".

שב הוסיף על הטורניר כולו: "היה לדודי טורניר מעולה, זה הישג ענק להגיע לשמינית גמר ווימבלדון. אני מאוד גאה בו על איך שהוא שיחק ובזכות עבודה קשה מתחילת השנה הוא משחק יציב ומגיע להישגים וזה מגיע לו. אני בטוח שנראה אותו עם עוד הישגים השנה".

שב התייחס גם למטרות הבאות: "בתחילת השנה המטרה הייתה לסיים בטופ 50 והמטרות נשארו אותן מטרות. דודי מתקדם הדרגתית ועדיף שהוא יעשה את זה ככה ולא יתן תחרות אחת טובה בשנה כמו פעם ושאחרי זה יהיו לו עליות וירידות. אם הוא ימשיך ביציבות הזו נראה אותו מתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully