וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממילואי מנשנגלדבאך למבחנים ברעננה

דור בלך

29.6.2009 / 17:14

טים רובינק, שרשם הופעה אחת בקבוצה הגרמנית בשלוש השנים האחרונות, ייבחן בשורות העולה החדשה. הקשר ג'רארד גולדברג יגיע ממיאמי

הפועל רעננה ממשיכה לחפש חיזוק לקראת פתיחת האימונים מחרתיים, וסיכמה על הגעתו למבחנים של בלם קבוצת המילואים של בורוסיה מנשנגלדבך, טים רובינק. השחקן בן ה-21 הופיע פעם אחת במדי הקבוצה הבוגרת לפני כשלוש שנים כשעוד לא מלאו לו 18, כשנכנס כמחליף מול שאלקה 04, אך הקבוצה הפסידה 2:0. בעברו השתייך רובינק לנבחרת הצעירה של גרמניה, אך נופה ממנה. רובינק יגיע וינסה להרשים את אלי כהן שמחפש בלם. פרט אליו צפויים להיבחן בקבוצה עוד מספר רב יחסית של בלמים זרים.

גם בעמדת הקישור האחורי רעננה מנסה להתחזק ומי שעשוי להגיע ולהיבחן בקבוצה הוא הקשר היהודי אמריקאי, ג'רארד גולדברג, שמשחק בקבוצת מיאמי מהליגה הצפון אמריקאית הבכירה. גולדברג בן ה-24 שיחק במדי בוסטון בליגת המכללות, ונבחר לשחקן המצטיין באול סטאר של הליגה. כשסיים את לימודיו עבר למיאמי. ב-2005 ייצג את נבחרת ארה"ב במכביה וב-2007 במכביה של יבשת אמריקה.

רעננה זימנה את אור חסון לפתיחת אימוניה, אך עדיין לא ברור אם יגיע בעקבות המצב הסבוך עם הפועל ראשון לציון, אשר מחזיקה בכרטיס השחקן שלו. לטענת ראשי ראשל"צ, השחקן מחזיק בחוזה בתוקף בעוד נציגיו טוענים כי אינו חתום שם לעונה הבאה. בחודש הקרוב צפויים מספר גדול של זרים להגיע למבחנים בקבוצה, בהם ארבעה ברזילאים ומספר אפריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully