וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוסטו: "אשחק בסכנין בעונה הקרובה"

הרומני שמחוזר ע"י הפועל חיפה, מדגיש איזו חולצה ילבש ומסביר: "לחיפה לא היה מספיק כסף לשלם עליי". הקבוצה תעמוד לדין בפרשת בסיט

בוגדן אפוסטו הרומני ישחק בעונה הבאה בבני סכנין, כך לדבריו בעקבות הפרשה במרכזה טוענות גם סכנין וגם הפועל חיפה שהוא ניהל משא ומתן וסיכם עם שתיהן במקביל. "חשוב לי לציין שלא חתמתי באף קבוצה עדיין, אבל הקבוצה ההונגרית ששיחקתי בה דורשת סכום שלהפועל חיפה כרגע אין ואני רוצה מאוד להודות לשלומי דורה. הוא בחור נחמד ומאוד רצה אותי בחיפה, אבל כלכלית זה לא מסתדר", אמר היום (שני) אפוסטו.

הרומני הוסיף: "הייתה לי עונה טובה מאוד בהונגריה, אבל הכדורגל בישראל יותר מתאים לי ואני אשחק בבני סכנין בעונה הבאה. אני שמח לחזור לכאן ומקווה להציג יכולת טובה גם העונה. התפרסמו הרבה דברים בשמי, אבל שום דבר מהם לא נכון. יצא לי שם של בחור לא רציני ואני רוצה לתקן את הרושם שנוצר".

בתוך כך משרד הפנים העביר היום (שני) בקשה לבית המשפט המחוזי בחיפה לקנוס את קבוצת בני סכנין בסכום של עד עשרת אלפים שקלים, וזאת על העסקתו של הזר הגנאי של הקבוצה איברהים בסיט שלא כחוק. במשרד הפנים שוקלים גם להעמיד את הקבוצה לדין פלילי. כמו כן, ישקלו בכובד ראש את עניין כניסתו לארץ של בסיט בכלל.

כזכור, אמש נחת בסיט בארץ אבל עוכב על ידי משטרת הגבולות ולא הורשה להיכנס לתחומי המדינה. היום הוחזר בסיט לגאנה, בגלל שסכנין לא המציאה עבורו אשרת עבודה. הזעם במשרד הפנים נתון לעובדה כי במהלך חצי השנה האחרונה, מאז הגיע בסיט לסכנין בחלון ההעברות בינואר, הוא קיבל אשרת תייר ולא אשרת עבודה, ובכל זאת בסכנין העסיקו אותו ושילמו לו שכר.

"אנחנו רואים את העניין בחומרה", אמרה סאבין חדד, דוברת משרד הפנים. "לאחר המקרה של מכבי נתניה בשנה שעברה חשבנו שהקבוצות יפיקו לקח מהעניין. התנהלותה של סכנין בעניינו של בסיט הייתה מעבר ללא תקנית. כרגע אנו שוקלים לאפשר את כניסתו של השחקן למדינה, אם בכלל".

עדכון ראשון: 29.6 15:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully