וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג יחתום בהפועל תל אביב לעונה

הקשר יעבור בדיקות רפואיות לפני החתימה מחר, ישתכר כ-150 אלף דולר. הקבוצה תפגוש את סטוק סיטי במחנה האימון באוסטריה

מיכאל זנדברג יעבור היום (שני) סדרת בדיקות רפואיות ויחתום מחר על חוזה לעונה אחת בהפועל תל אביב. הקשר ששיחק בשנה שעבר בבית"ר ירושלים, אמור להצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה, לאחר שזו פתחה רשמית את העונה אמש. זנדברג אמור להשתכר באדומים בסכום של כ-150 אלף דולרים לעונה.

מעבר לכך, הפועל תנסה להשלים את הסגל עד ליציאתה למחנה האימון באמצע חודש יולי. בינתיים, בגזרת נתניה לא נרשמים שום שינויים והדרישות על ביוואן פרנסמן ואיתי שכטר הן בסך של כשני מיליון דולרים, פי שניים ממה שהאדומים מוכנים לשלם. גם המגן דדי בן דיין לא מוכן עדיין להפחית משכרו, העומד על כ-250 אלף דולרים לעונה.

כבכל שנה, תצא הקבוצה למחה האימון שלה אותו תערוך בתאריכים 13-23 לחודש יולי. המחנה יתקיים בעיירה האוסטרית, לויפרסדורף, אותו מקום בו קיימה הקבוצה את המחנות בשנתיים האחרונות. במהלכו של מחנה האימון תקיים הקבוצה האדומה ארבעה משחקי אימון.

המשחק הראשון של סגנית האלופה הישראלית אמור להתקיים ב-15.7 נגד דניזליספור הטורקית, שסיימה במקום ה-15 בליגה בעונה החולפת. יומיים לאחר מכן (17.7) תערוך הפועל משחק נגד אפולון לימסול, אותה מכיר היטב אלי גוטמן, שאימן אותה בעבר. האדומים ייפגשו את משה מישאלוב, שרק לפני ימים אחדים חתם בקבוצה הקפריסאית.

ב-19.7 ייפגשו שחקניו של גוטמן יריבה טורקית נוספת, היא בורסהספור, שסיימה שישית בטורקיה העונה. במשחק האחרון של המחנה תפגוש הפועל את היריבה הקשה והמרתקת ביותר על הנייר, סטוק סיטי, שגמרה במקום ה-12 בפרמיירליג בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully