וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם בית"ר לא יעבירו את הכסף, נפנה לפיפ"א"

דור בלך

29.6.2009 / 16:35

בית"ר ירושלים אמורה להעביר לגנק 300 אלף יורו עבור ברק יצחקי עד יום רביעי. קורנפיין נפגש עם שום, אך לא הגיש לו הצעה לאמן את הקבוצה

בעוד בבית"ר ירושלים עובדים במרץ על מכירת ברק יצחקי לאירופה, בגנק מצפים לקבל מבית"ר את התשלום השלישי עבור החלוץ, על סך 300 אלף יורו, ביום רביעי הקרוב. עד כה בית"ר לא פנתה אל הבלגים בבקשה לדחות את המועד. "על פי ההסכם הכסף אמור להגיע ב-1.7, ואנחנו מצפים לקבל אותו בזמן", סיפר הסמנכ"ל הפיננסי של המועדון, פיליפ הארדן לוואלה! ספורט.

כזכור, בהעברת התשלום הקודם בינואר בית"ר התעכבה ימים ארוכים והבלגים איימו לפנות לפיפ"א ולתבוע את הירושלמים. גם כעת, בגנק כבר מתכוננים לבעיות נוספות שעלולות לצוץ: "אנחנו יודעים שבית"ר במצב כלכלי קשה, אבל זה מועדון מכובד ואנחנו מצפים שיעמוד בהתחייבויתיו כפי שאנחנו עשינו. אם שוב הם לא יעבירו את הכסף, נפנה לפיפ"א בעניין".

"בינואר הצענו להם לוותר על החוב בתמורה לכך שיחזירו את יצחקי לשורתינו, אבל הם סירבו", נזכר הארדן. "גם הפעם זו בהחלט אופציה, אבל אנחנו אפילו לא דנים בנושא כי אנחנו מאמינים שהכסף יגיע בזמן. במידה ונראה שלא הגיע ביום רביעי, נפנה אל המאמן החדש שלנו, היין ואנהזנברוק, ונברר אם הוא בכלל מעוניין בשחקן, ואם כן יתכן וננסה להגיע עם בית"ר להסדר על החזרתו של יצחקי למועדון".

שום וקורנפיין נפגשו: "הכיוון חיובי"

יצחק שום נפגש הבוקר (שני) עם יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. בשיחה בין השניים עלתה האפשרות ששום יחזור לאמן את הקבוצה, אך למאמן לא הוגשה הצעה רשמית ודובר בעיקר על מערכת היחסים של שום והמועדון. כזכור, כבר לאחר התבוסה להפועל תל אביב 0:4 הציע קורנפיין לשום לחזור לאמן, אך העסקה התפוצצה לאחר שהיו"ר סירב להבטיח כי במידה ויפוטר שוב, יקבל את סכום הפיצויים המקורי העומד על כשלושה מיליון שקלים בעונה הבאה.

"הייתה פגישה ברוח חברית וטובה", אמר שום לאחר הפגישה עם היו"ר. אנחנו נמשיך להיפגש כבר בשבוע הקרוב ונראה מה יהיה, בינתיים אין שום דבר קונקרטי, אבל הכיוון חיובי".

במקביל מחכה בית"ר לתשובות מג'וניור ויסה, לאחר שהעבירה לסוכנו בנדי ארויו אמש בקשה שיקצץ בחוזהו בכ-50%. קורנפיין סיפר בפגישה כי בית"ר מעוניינת מאוד מבחינה מקצועית שוויסה יישאר במועדון ואף ייעד לו תפקיד מרכזי בקבוצה, וכעת נותר ליצור קשר היום עם השחקן השוהה בפרו ושומר על כושר באימוני קבוצתו לשעבר אליאנסה לימה. במידה ויסרב לקצץ יעמוד השחקן למכירה כשתג המחיר שקבעה לו בית"ר הוא 400 אלף דולרים. עם זאת, בסביבתו של השחקן בודקים אם יוכל להשתחרר בחינם לקבוצה שתסכים לעמוד בגובה החוזה שלו, כפי שהציעה בית"ר לשחקנים בכירים אחרים בקבוצה, אך נכון לעכשיו המחיר עומד בעינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully