וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל שיש ועומר פרץ מועמדים להפועל פתח תקוה

29.6.2009 / 10:12

מגן הפועל ת"א הוצע. הקבוצה ביררה עלות של חלוץ ק"ש. איזיקוביץ' סירב לפשרה עם לאריסה שהציעה 300 אלף יורו על אבוחצירא: "שפיפ"א תחליט"

הקבוצה היוונית לאריסה, שהחתימה את החלוץ שמעון אבוחצירא, הציעה לבעלי הכרטיס, אריק איזיקוביץ' והפועל פתח תקוה, פשרה בנוגע לעסקת העברתו של החלוץ ללא צורך בבוררות. היוונים, שיצרו קשר עם איזיקוביץ', הציעו 300 אלף יורו תמורת העסקה, בעוד שבדיקה שערך הבעלים של טוברוק גילתה כי היוונים מחויבים על פי חוקי פיפ"א לשלם לו 245 אלף יורו לפחות.

איזיקוביץ' טען כי אבוחצירא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים וכי טופס ההשאלה שלו להפועל פתח תקוה לעונה הנוכחית כבר נחתם, ולכן הוא דורש סכום כפול, כ-490 אלף יורו עבור הפרת חוזה בין שנתיים. "פנו אלינו ולא הסכמתי להתפשר", אמר איזיקוביץ', "שפיפ"א תחליט". עו"ד אפרים ברק המייצג את טוברוק והפועל פתח תקוה מתכוון לשלוח בימים הקרובים לפיפ"א דרישה לתשלום פיצוי בהתאם לסכום שדורש איזיקוביץ', שמחזיק ב-75 אחוז מהכרטיס על פי ההסכם עם פתח תקוה.

בנושאים אחרים: פתח תקוה עדיין מתלבטת האם להחתים את חלוץ נבחרת אלבניה, מיגן ממלי, שדורש לפחות 120 אלף דולר לעונה הבאה. אלי אברבנל עשוי לחתום במהלך היממה הקרובה לאחר שנפגש שוב עם ראשי הקבוצה במטרה לגשר עם פערים שנוצרו לאחר הסיכום העקרוני בין הקבוצה לשחקן. החלוץ עמנואל פרנסיס ימשיך להיבחן בקבוצה והחלטה לגביו תתקבל ביומיים הקרובים. גם דודי ליברמן, אאיד חיטבא ואסי בוזגלו ימשיכו להיבחן. הבלם עמנואל מטיאס אמור לנחות במהלך השבוע ויצטרף לאימוני הקבוצה. הקשר אמיר לביא לא יגיע בינתיים לאימונים וייתכן שלא יגיע בכלל אם גל כהן לא יעבור לאשדוד.

בינתיים, לקבוצה הוצע לצרף את המגן השמאלי של הפועל תל אביב, גל שיש. בקבוצה בדקו גם את העלויות של חלוץ עירוני קרית שמונה עומר פרץ, שנמצא במשא ומתן עם הפועל רמת גן. חלוץ בית"ר טוברוק, רפי דהן, עשוי להגיע למבחנים במידה ובית"ר ירושלים תחליט שלא להחתימו. חלוץ מכבי נתניה בעבר, ששיחק בעונה החולפת בעירוני חדרה, עידן דוד, עשוי להצטרף. בקבוצה עדיין מאמינים שעמנואל בנאיני יוכל לשחק בעונה הבאה בקבוצה, למרות הסיכום העקרוני שלו עם מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully