וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "רוצים לתקוע יתד בצמרת"

הפועל תל אביב פתחה את אימוניה לקראת העונה הקרובה, לעיני מאות אוהדים שפוצצו את האימון כמיטב המסורת. בונדר: "מבטיח שנרצה את האוהדים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב פתחה היום (ראשון) את אימוניה לעונת 2009/10. הרבה חדש אצל האדומים כרגע אין, ואפילו הרכש הנוצץ הראשון, מיכאל זנדברג, לא הגיע לאימון הפתיחה, מאחר ועדיין לא נסגר סופית החוזה בין הצדדים. מאות אוהדים באו לעודד את האדומים באימון הפתיחה הרשמי, ובקבוצה הירבו לסמן מטרות כבר בשלב הזה. "אתם תראו קבוצה מחוייבת בעונה הבאה", אמר המאמן, אלי גוטמן, "בעיקר בגלל האוהדים הנפלאים האלה". אותם אוהדים פוצצו כבכל שנה את האמיון, כשחדרו אל הדשא והרימו את השחקנים על הכתפיים.

בונדר: "נרצה את האוהדים"

למרות האווירה הטובה באימון, גוטמן לא מיהר לסמן את האליפות כמטרה אפשרית. "אם אני אבוא ואגיד שאני רוצה מקום ראשון זה לא יהיה רציני. נשלים את הסגל, נצא למחנה אימונים ואחר כך נתחיל את העונה. אני אעשה הכל כדי להמשיך ולתקוע יתד בצמרת הכדורגל הישראל. מעבר לכך אני גאה מאוד לפתוח עונה נוספת במועדון כמו הפועל תל אביב. אני יודע שכרגע עדיין אין לנו זרים, אבל גם מוני הראל וגם גבי קצרה עובדים שעות נוספות בנושא".

המאמן התייחס לסוגייה מדוע כל כך קשה למועדון למצוא זרים בשלב זה של העונה. "יש הרבה זרים חופשיים באירופה, אבל זה לא רק חשוב שהם חופשיים, אלא שיהיו גם איכותיים. גם בהקשר הכלכלי". לגבי שחרורם של טלקיסקי וטופוזקוב, אמר גוטמן: "אני הבאתי אותם לארץ. שניהם היו טובים והיוו בורג חשוב בהשארת הקבוצה בליגה לפני שתי עונות. העונה קיבלנו החלטה פיננסית וימים יגידו אם זאת היתה טעות לשחררם".

לגבי מעברו האפשרי של שוער הקבוצה, אניימה, אמר המאמן: "יש רצון גדול מאוד של המועדון לתת לו להתקדם. אנחנו רוצים בהצלחתו אבל יחד עם זאת למיטב הבנתי כרגע אין שום הצעה קונקרטית לקגביו. רק לפני 4 ימים הוא סיים עונה קשה וצריך לנוח. אם עד מחנה האימונים לא תגיע לגביו שום הצעה הוא ישוב להפועל". על סמואל יבואה, שעבר עונה מלאת מהמורות, אמר גוטמן: "אין לי משקעים לגבי אף אחד וגם לא לגבי סמואל. הוא אמר דברים קשים אבל יחד עם זה גם עשה דברים חיובים למועדון. ברור שאם הוא רוצה להיות פה הוא יצטרך ליישר קו עם המועדון. אני אקבל אותו בחום".

אחד הברגים המרכזיים של הקבוצה בעונה הקרובה, ביברס נאתכו, נראה מאושר מהגעתם של האוהדים לאימון, ואמר: "אני שמח מאוד לפתוח את העונה. יש לנו קהל נהדר ואני מקווה שנדע להחזיר לו במגרש. אנחנו שואפים להנות ולהציג יכולת כמו בעונה שעברה ואני מקווה שנסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. ברור שהפועל תל אביב זה מועדון שאוהב להגיע גבוה. באופן אישי אני רוצה לשחק כמה שיותר העונה ולעשות התקדמות".

גם דני בונדר, שהגיע מעונה בעירוני קרית שמונה התרשם מהאוהדים באדום: "שכחתי מה זה האוהדים המופלאים של הפועל וכיף לי לחזור. המטרה שלי היא לדבר כמה שפחות ולעשות כמה שיותר על המגרש, לעזור לקבוצה. חזרתי אחרי פציעה והמטרה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק. קרית שמונה תרמה לי מאוד בעיקר בחזרה לכדורגל. אני מבטיח לאוהדים שנעשה הכל כדי לרצות אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully