וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן הושעה לארבעה חודשים

דור בלך

28.6.2009 / 18:06

מאמן הכח עמידר לשעבר, הורשע בעבירה על תקנון ההתאחדות בהעברת יואב זיו לבלגיה. ויקי פרץ שחתם בקבוצה: "זאת תהיה קבוצה חדשה"

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פסק הערב (ראשון) בעניינם של דודו דהאן וסוכן השחקנים רונן קצב, שהואשמו על כך שפעלו בצורה אינה הולמת בהעברתו של יואב זיו מבית"ר ירושלים לקבוצת לוקרן הבלגית.

דהאן, שאימן את הכח עמידר רמת גן בעונה החולפת ואינו נחשב סוכן שחקנים מורשה, הורשע בעבירה על תקנון סוכני השחקנים ונטען כי הוא "מתקשה להפנים את העובדה שהוא חייב לעבור הסמכה על מנת לפעול כסוכן שחקנים". דהאן נקנס בסכום של 20 אלף שקלים בפועל ובנוסף נאסר עליו למלא תפקיד רשמי בקבוצה או בהתאחדות למשך ארבעה חודשים. כמו כן, דהאן קיבל קנס על תנאי של 30 אלף שקלים והרחקה על תנאי לשנה.

רונן קצב נענש בקנס של 20 אלף שקלים והשעיית רשיון סוכן השחקנים לתקופה של שלושה חודשים בפועל. קצב אמר לאחר קבלת הבשורה: "לא עשיתי כלום ואני חף מפשע. גזר הדין הזה אינו ברור ושערורייתי. עורכי דיני כבר עובדים על ערעור ואני אצא זכאי, אם צריך אפנה לבית הדין העליון ואם צריך אז גם לבית הדין העליון של פיפ"א.

בתוך כך, סיכם הערב ויקי פרץ את תנאיו בקבוצה במקומו של דודו דהאן. פרץ יגיע מחר למשרדי האגודה וצפוי לחתום על חוזה לעונה אחת. הערב אמר המאמן החדש: "אני בעצמי עוד לא יודע בדיוק מה יהיה. אני יודע שזאת תהיה קבוצה חדשה, שתצריך תהליך של בניה, כך שאני עדיין לא יכול לדבר על מטרות מוגדרות, בטח לא לפני שהתחלתי לעבוד. גם בתור שחקן וגם בתור מאמן תמיד הייתי הישגי מאוד. אני מקווה לעשות את זה גם בהכח, גם אם זה יהיה תוך כדי בנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully