וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ שוקלת לתבוע את הפועל רעננה

דור בלך

28.6.2009 / 16:21

הבעלים של ראשל"צ, רביב ספיר, טוען כי הרעננים סיכמו עם החלוץ אור חסון, שנמצא תחת חוזה: "עברו על החוק". עו"ד של השחקן: "אין לו חוזה"

על אף שהגיעה לסיכום עם מלך שערי ליגת הנוער, אור חסון, נראה כעת כי המעבר של חלוץ הפועל ראשון לציון לעולה החדשה רחוק מלצאת אל הפועל, מכיוון שבראשל"צ זועמים על רעננה. "יש חוקים בכדורגל וזה לא יכול להיות, אפילו שמדובר במדינת ישראל וזה הפך כבר לעניין נפוץ כאן, שפונים לשחקן ואולי אפילו מגיעים איתו להבנות מבלי שמקבלים על כך אישור ממי שמחזיקה בכרטיס שלו", סיפר הבעלים של ראשון לציון, רביב ספיר.

"הם גם עברו פה על החוק וגם פעלו בצורה לא אתית, וזה מפתיע אותי מאוד כי בעיניי הפועל רעננה היא קבוצה מאוד מסודרת. אנחנו בהחלט שוקלים לתבוע אותם ולפנות להתאחדות לכדורגל בנוגע לכך שהם פנו לשחקן תחת חוזה ללא אישורנו. אור הוא לא שחקן שמועמד למכירה, אבל אם בכל זאת רעננה יפנו אלינו בצורה מסודרת יכול להיות שנמכור אותו ויכול להיות שלא, אך מן הראוי שקודם כל יפנו אלינו".

עורך דינו של חסון, רועי דניאל, מסר כי "השחקן אינו תחת חוזה בראשון לציון ולכן כל קבוצה יכולה לנהל עימו משא ומתן. יתרה מכך, רעננה אף עדכנה את ראשון לציון על כוונתה להחתים את השחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully