וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: שטראובר ביקש לחזור לאימונים, הקבוצה סירבה

דור בלך

28.6.2009 / 21:44

בעקבות הקשיים במו"מ עם מכבי ת"א, ביקש השוער להתאמן, אך המועדון לא הסכים. עבאס שסיכם בקבוצה החליט לבסוף לחזור לעראבה

שוער הקבוצה בעונה החולפת, לירן שטראובר פנה הערב (ראשון) לראשי המועדון וביקש מהם להתאמן עם הקבוצה. שטראובר סיפר כי המשא ומתן בינו לבין מכבי תל אביב נקלע לשרטון, ולכן ביקש מהם לחזור להתאמן עם הקבוצה. על אף שהדבר לא עלה בשיחה, בנתניה הבינו כי אם שטראובר לא ימצא קבוצה אחרת, בקבוצה ייאלצו לשלם לו את חוזהו כ-230 אלף דולרים. כזכור, נתניה מחוייבת כעת לשכר שחקנים של כ-15 מיליון שקלים, והיא מנסה נואשות לקצצו לכ-5 מיליון שקלים.

בנתניה אמרו לשוער כי הם מעריכים אותו מאוד אך לא יאפשרו לו להתאמן כיוון שהם רוצים לסוך ביטחון בצמד השוערים הצעירים, דניאל ליפשיץ וטארק נאטור, לקראת המשחקים בליגה האירופאית ובליגת העל, כיוון שאחד מהשניים יהיה השוער הראשון. שטראובר וכמוהו גם בן דיין לא צפויים להמריא עם הקבוצה למחנה האימונים ונתבקשו על ידי המועדון למצות את המשא ומתן שלהם עם קבוצות אחרות ולהשתחרר מהקבוצה.

קשר אחווה עראבה מחמוד עבאס, אשר סיכם את תנאיו לשנתיים במכבי נתניה, חזר בו היום מהחלטתו לשחק בנתניה בעונה הבאה והחליט להישאר בעראבה. מעבר ללחצים שהופעלו על השחקן להישאר בקבוצה, עראבה גם הודיעה כי לשחקן חוזה לעונה הבאה והיא אינה מוכנה לשחרר אותו בחינם, זאת למרות שהשחקן טען כי הוא חופשי. עבאס, אשר מנתניה יועץ לו להמשיך ולהתאמן בקבוצה ולפנות לועדה למעמד השחקן, מעדיף בשלב זה להישאר בעראבה ולוותר על ההזדמנות לשחק בליגת העל, על אף שיועד לו תפקיד מרכזי יחסית בקבוצה.

הבוקר נערכה פגישה רביעית בתוך שלושה ימים בין רביד גזל לקברניטי מכבי נתניה - גיל לב וקובי בלדב - חלה התקרבות ונראה כי הסכסוך ייפתר בימים הקרובים. בפגישה העלו נציגיו של גזל, אביו אלברט ופרקליטתו קרן שטיינפלד, מספר אופציות ודרכי פעולה, ובנתניה השיבו להם כי יחשבו על הנושא ויודיעו להם בקרוב.

כזכור, בנתניה הודיעו לגזל כי חוזהו לעונה הבאה אינו בתוקף, בעוד מצדו של גזל טוענים כי ההודעה בניגוד למפורט בחוזה ולכן החוזה תקף. בינתיים ממשיכים הצדדים להתדיין ומצדו של גזל ממתינים לתשובות ממכבי נתניה, כשהחשובה מכולן היא ההכרה שחוזהו בתוקף, ורק לאחר מכן יסכימו לדון על קיצוץ בו.

"הפגישה הייתה ברוח טובה, כששני הצדדים מנסים להגיע לפתרון במקום להתנגח ראש בראש ולברוח לניסוחים משפטיים", סיפרה שטיינפלד בסיומה. "עוד אי אפשר לברך על המוגמר וזה אפילו רחוק מכך, אבל כולנו הולכים זה לקראת זה כדי להגיע לחשוב מכל, שרביד יוכל לחזור לאימונים ולשחק בנתניה, שמאוד יקרה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully