וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לוי: "המטרה היא מקומות 1-4"

28.6.2009 / 18:20

יו"ר העמותה של הפועל פ"ת מכוון גבוה גם מבחינת רכש: "נביא שם שיפיל את כולם מהרגליים". קובי דג'אני הופיע לאימון הבכורה, לביא לא הגיע

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל פתח תקוה ערכה הערב (ראשון) את אימון הבכורה שלה לקראת עונת המשחקים הקרובה, כאשר באימון אפשר היה לראות לא מעט פנים חדשות. צוות האימון, הכולל את דני ניראון, עוזריו שאול דה צ'וקרל ושביט אלימלך ומאמן השוערים שמעון מועלם, בחן את הקשרים דודי ליברמן ואת אסי בוזגלו.

ליברמן מקבל הזדמנות ממאמן הפועל פתח תקוה, דני ניראון, להוכיח שהוא חוזר לכושר משחק ונבחן היום (ראשון) באימון הבכורה של פתח תקוה, זאת לאחר שבקבוצה כבר פתחו במשא ומתן עם נציגיו. ליברמן (33), ששיחק בעבר בבני יהודה, עירוני ראשן לציון, הפועל חיפה והכח עמידר רמת גן, שיחק בעונה החולפת במכבי עירוני בת ים מהליגה הארצית וכבש בה שני שערי ליגה ואחד בגביע המדינה.

כמו כן, נמצאים באימון השחקנים שכבר חתומים לעונה הבאה: אלנתן סלמי שחזר אחרי עונה בכפר סבא, הבלם אודי חנון מרמת השרון, המגן ניסן אלקלעי מבית"ר נס טוברוק וכן הקשר כפיר דר. בגזרת הזרים, הקמרוני ג'ורג' ג'בארו עורך אימון בכורה בארץ, בעוד הבלם מטוגו עמנואל מתיאס צפוי להצטרף רק בהמשך השבוע, לאחר שתוסדר לו אשרת כניסה לישראל.

ניראון רוצה כרגע כדורגל שמח

דני ניראון, מאמן הפועל פתח תקוה, אמר: "המצב שלנו לא גרוע כפי שנראה לאנשים. בסך הכל אנחנו עומדים בציפיות, בהתאם ללוח הזמנים. אני באמת מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. אני מקווה שהאוהדים, להם אנו זקוקים מאוד, יהיו איתנו. אני לא רוצה לדבר כרגע על מיקום. המטרה שלנו זה לשחק כדורגל שמח ומהנה, ואני מאמין שאם נעשה זאת האוהדים יהיו איתנו. כמובן שבשלב ההתחלתי, המטרה שלנו היא להתרחק מהתחתית".

לעומתו של ניראון, לדני לוי, יו"ר עמותת הפועל פתח תקוה, יש ציפיות גבוהות: "המטרה של הפועל פתח תקווה בעונה הקרובה תהיה להתברג במקומות 1-4. מקום חמישי יהיה כישלון. לגבי שחקני הרכש אני עדיין לא יכול להגיד אבל כשתשמעו את השם שהולך להגיע לכאן אתם תיפלו מהרגליים. יש כרגע חמישה חברי עמותה ושניים נוספים ייכנסו לעמותה בקרוב".

קומץ מצומצם של אוהדי הפועל פתח תקוה הגיע לאימון בכדי להפגין נגד מדיניות ההנהלה, ועל כך שאין נציג של האוהדים בהנהלה. דני לוי אמר לאוהדים: "נתתי את טיוטת ההסכם לאוהדי הקבוצה ואני מעוניין שהם יכנסו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דג'אני הגיע, אמיר לביא לא

קובי דג'אני, קשר מ.ס. אשדוד בעונה החולפת, הגיע לאימון בסופו של דבר, אם כי חברו אמיר לביא לא קיבל את האישור להגיע מאשדוד. גל כהן, עוד אחד משחקני המריבה בין הקבוצות שכבר סיכם באשדוד, התאמן עם הפועל פתח תקוה, שם אומרים כי ימשיך בקבוצה "בכל מחיר".

המגן הימני אורי אוזן, שכפי הידוע עומד לסכם באשדוד, ביקש מראשי הקבוצה להתאמן ללא מחויבות, ונענה בחיוב. בקבוצה טוענים כי יש סיכוי שאוזן יסכם בסופו של דבר לעונה נוספת בקבוצה, וזאת בלי קשר לעובדה שלביא לא קיבל את האישור מקבוצתו באשדוד להגיע לאימון.

הקשר אלי אברבנל שסיכם את תנאיו בקבוצה טרם חתם על חוזה. דני לוי: "הגענו להבנות, יש עוד כמה דברים שצריך לסגור ואז נחתום. זה עניין פורמלי". בקבוצה עדיין מנהלים משא ומתן עם חלוץ נבחרת אלבניה, מיגן ממלי, אך הסכומים שהוא דורש (כ-120 אלף דולר) גבוהים עבור המועדון. "אם הוא יירד בסכומים הוא ישחק בפתח תקוה", אמרו בקבוצה.

עדכון ראשון: 14:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully