וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי, גרשון וטל התבקשו לקצץ 50 אחוז משכרם

דור בלך

28.6.2009 / 12:40

שלושת המשתכרים הגבוהים ביותר בבית"ר ירושלים עדיין לא הסכימו לבקשת קורנפיין. בנאדו, בן שושן וברוכיאן התבקשו לוותר על 40%

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, השלים הבוקר (ראשון) את סדרת הפגישות הראשונה עם שחקני הקבוצה ודן עם אריק בנאדו, ברק יצחקי, עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן, עידן טל, ברק יצחקי ואחיו של שמעון גרשון, סבי, על הקיצוץ הנדרש מהם בשכר. בהמשך היום צפויים להגיע גם טוטו תמוז, תומר בן יוסף אלירן דנין וקובי מויאל למשרדי האגודה בגבעת שאול כדי לשמוע על עתיד החוזה שלהם.

כל שחקן שמע על גובה הקיצוץ אותו יצטרך לערוך, כשבנאדו, בן שושן וברוכיאן התבקשו לוותר על סכום של כ-40% משכרם, בעוד עידן טל, שמעון גרשון וברק יצחקי, שלושת המשתכרים הגבוהים בקבוצה, יאלצו לוותר על כמחצית. אף לא אחד מהשחקנים עדיין הסכים באופן רשמי לבקשה, ובפגישה נאמר להם כי במידה ויוכלו לקבל את מלוא החוזה שלהם מקבוצה אחרת הם יוכלו לעזוב, אך הכיוון נראה חיובי וההנחה היא שרובם אם לא כולם יקצצו, גם אם פחות ממה שהתבקשו לעשות.

באריק בנאדו מעוניינת מכבי ת"א, אך מצבה הכלכלי מקשה עליה להציע לו חוזה שישתווה לזה המקוצץ בבית"ר, כששמעון גרשון נמצא באותו מצב מול הפועל ב"ש. למעשה, הבאר שבעים הציעו לו חוזה המוערך בכ-30% מחוזהו הנוכחי בבית"ר, כך שגם קיצוץ של למעלה ממחצית בשכרו לא אמור לגרום לו לעזוב.

ההנחה היא כי אבירם ברוכיאן יקבל הצעה מאירופה וימכר בכל מקרה, אך השחקן מוכן לקצץ כדי להקל על המועדון במקרה ולא יצא לאירופה בסופו של דבר. ברק יצחקי, שהתבקש לקיצוץ משמעותי בחוזהו, צפוי להימכר גם כן לאירופה, כשמעבר לחסכון בשכרו, בבית"ר מעוניינים להיפטר מהחוב לגנק על סך 600 אלף היורו עבורו, כשאת התשלום הבא על סך חצי מהסכום הם אמורים להעביר כבר בעוד מספר ימים.

פרט לקיצוץ, מתמקדים כעת בבית"ר בסיכום על מכירת ברק יצחקי למועדון אחר, רצוי אירופאי, עד ליום שלישי, שכן ביום רביעי אמורה הקבוצה להעביר לחשבונה של גנק עוד 300 אלף יורו. בבירה מעדיפים להימנע מהתשלום, ושוקלים אפילו לשחרר את השחקן בחינם לאירופה, לקבוצה שתעמוד בחוזהו ותסכים לשלם את החוב לבלגים במקומם. "ללא קשר לגנק המטרה היא להוציא את יצחקי לאירופה", סיפר סוכנו רונן קצב. "אני מעדיף לשמור על דיסקרטיות בשלב הזה, אבל בהחלט יש דברים רציניים וההנחה היא שהוא וברוכיאן יעברו לאירופה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully