וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע "קוצצו" סכומי ההעברה על אסמעיל עאמר?

28.6.2009 / 12:10

מכבי פ"ת דורשת כעת עשרות אחוזים פחות לאחר שהמגן הבטיח שלא ינהל מו"מ עם היריבה העירונית. נתח נכבד מהתקציב יופנה להחתמת קשר אחורי

אחרי שהסכים שלא לשחק בהפועל פתח תקוה, הודיעה הנהלת מכבי פתח תקוה למגן הימני אסמעיל עאמר כי דמי ההעברה שנקבה עבור עסקת העברתו ליריבה העירונית יהיו נמוכים באופן משמעותי. לאחרונה הודיעה פתח תקוה כי הוא דורשת כ-300 אלף שקל עבור השחקן שהודיע שיפנה לוועדה למעמד השחקן, אולם כעת מוכנים בפתח תקוה להעביר את השחקן בסכומים נמוכים יותר, כ-60 אלף שקל ואפילו פחות, לדברי מקורבים לעסקה.

מקורב לשחקן טוען כי בפתח תקוה הבטיחו להקהל כעת על מעברו לאחי נצרת, שם הוא צפוי לסכם ביום שלישי. מקורב לעסקה אמר: "זכותה של מכבי פתח תקוה לנהוג כפי שהיא רואה לנכון, אבל מישהו מוכן להסביר לי איך היא החתימה את קשר הפועל פתח תקוה בעונה שעברה, חיאר סספדס? איזה מסר הם מעבירים לשחקנים?".

סוכנו של הקשר ברוך דגו, ירון גלעדי, שוחח פעם נוספת עם יו"ר הקבוצה משה זוארץ בניסיון להגיע להבנות. המאמן רוני לוי עדיין מחפש מחליף לסולי צמח ובוחן קלטות של שחקנים זרים בעמדה הזאת, לאחר שנראה כי עידן טל לא ממהר לעזוב את בית"ר ירושלים. פתח תקוה מוכנה להשקיע נתח נכבד מהתקציב, עד 200 אלף יורו, בהחתמת שחקן בסדר גודל אירופאי.

במכבי פתח תקוה אישרו את הידיעה אתמול לפיה קשר נבחרת זמביה, קליפורד מולנגה, יגיע למבחנים. הקשר נחת בארץ וייבחן בימים הקרובים במכבי פתח תקוה. מולנגה בן ה-22 הוא קשר שמאלי, ששיחק בעונה שעברה במדי בידווסט וויטס הדרום אפריקאית, אליה הגיע אחרי שהיה מועמד למלאבסים עוד בינואר 2008.

הבלם אבי יחיאל חתם רשמית והצטרף לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully