וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר כבר להכריז על ה-MVP

28.6.2009 / 11:12

אלברט פוחולס שוב חבט לצמד הומראנס, והעלה את מאזנו השנתי ל-28 ב-3:5 של הקרדינלס על מינסוטה. עוד ניצחון ליאנקיז על המטס

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

טורונטו - פילדלפיה 10:0
סט. לואיס - מינסוטה 3:5
אטלנטה - בוסטון 1:0
שיקגו וייט סוקס - שיקגו קאבס 7:8
אריזונה - לוס אנג'לס איינג'לס 2:1
מילווקי - סן פרנסיסקו 6:7
קליבלנד - סינסינטי 7:3

יוסטון - דטרויט 1:8
בולטימור - וושינגטון 3:6
פיטסבורג - קנזס סיטי 2:6
טמפה ביי - פלורידה 2:3
ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 5:0
טקסס - סן דייגו 7:3
אוקלנד - קולורדו 11:9
לוס אנג'לס דודג'רס - סיאטל 5:1

ואסקז מתייאש

חאווייר ואסקז מאטלנטה הגיש 7.2 אינינגים וקטל שמונה חובטים של בוסטון, אבל מי שצפה בהפסד הברייבס 1:0 ב-"FOX" יכול היה לראות את התסכול של המגיש, שעם ERA של 3.04 לא זוכה לתמיכה התקפית מחבריו. מי שכן זכה לתמיכה הוא איי ג'יי בארנט מהיאנקיז, שעם פנינה של שבעה ועשרה השבית את המטס - 0:5. ג'ייסון וורת' חבט לשני הומרים ופילדלפיה כילתה זעמה בטורונטו ודרסה אותה 0:10. טמפה ביי, הצלע הרביעית ב-AL מזרח החזק, חלפה על פני פלורידה 2:3.

אלברט פוחולס. מה עוד יש לומר על המפלץ מסט. לואיס, שהגיע כבר ל-28 הומרים העונה, עם עוד צמד ב-3:5 על מינסוטה. "לפעמים אני מחמיץ את ההגשות האלה ולפעמים יש לי ימים כאלה", אמר פוחולס. לפעמים? בכל מקרה, זו הפעם ה-29 בקריירה של פוחולס שהוא חובט ליותר מהומר אחד במשחק.

גם פאבלו סנדובל, התופס של סן פרנסיסקו, חבט לשני הומרים, אבל הג'איינטס הפסידו במשחק דרמטי במילווקי 7:6. גם הוייט סוקס ניצחו אחרי דרמה גדולה, 6:7 את הקאבס עם סינגל של האיש ששמו הוא הכלאה בין דמות קומיקס לשחקן כדורגל - גורדון בקהאם. הומר של מייק נאפולי באינינג התשיעי העניק לאיינג'לס ניצחון 1:2 בפיניקס על אריזונה. באנט של אריק אייבאר הכניס אותו הביתה במשחק הזה, לאחר קומדיית טעויות של הדיאמונדבקס. סינסינטי התאוששה זמנית מהקריסה שלה עם 3:7 בקליבלנד.

יוסטון מחצה את דטרויט 1:8 בסיוע שבעה ותשעה של פליפה פאולינו. בולטימור שוב עברה את וושינגטון עם 3:6, פיטסבורג הכניעה את קנזס סיטי 2:6. קולורדו המצויינת כמעט איבדה יתרון גדול, אבל שמרה עליו לבסוף ב-9:11 על אוקלנד. הצגה של שמונה ותשעה של פליקס הרננדז העניקה לסיאטל ניצחון 1:5 בלוס אנג'לס על הדודג'רס. סן דייגו סייעה לאיינג'לס לשוב לפסגת המערב כשעברה את טקסס 3:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully