וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל גלי האית'ייר

27.6.2009 / 12:21

שלושה הומראנס לאנדרה אית'ייר ב-2:8 של הדודג'רס על סיאטל. היאנקיז מחצו את המטס, א-רוד עבר ברשימת ההומרים את רג'י ג'קסון

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

שיקגו וייט סוקס - שיקגו קאבס 5:4
מילווקי - סן פרנסיסקו 1:5
קליבלנד - סינסינטי 2:9
בולטימור - וושינגטון 1:9
פיטסבורג - קנזס סיטי 3:5
טורונטו - פילדלפיה 1:6
ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 9:1
אטלנטה - בוסטון 4:1

טמפה ביי - פלורידה 3:7
יוסטון - דטרויט 4:5
טקסס - סן דייגו 2:12
סט. לואיס - מינסוטה 3:1
אריזונה - לוס אנג'לס איינג'לס 12:3
אוקלנד - קולורדו 4:2
לוס אנג'לס דודג'רס - סיאטל 2:8

האסים חזרו לפעולה

סי.סי. סבאת'יה מהיאנקיז שב לגבעה לאחר שנטש ביום ראשון מוקדם במיאמי, והגיש שבעה אינינגים וסילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט בניצחון 1:9 על המטס. הומראן של אלכס רודריגז סייע לו לעבור את רג'י ג'קסון ברשימת כל הזמנים עם 564. בבוסטון, שב ג'וש בקט לפורמה, כשעם שבעה ושישה שיתק את אטלנטה ב-1:4 של הרד סוקס. יובאני גאיארדו ממילווקי הגיש 7.2 והכיש תשעה, כשהוא חולף על פני מאט קיין וסן פרנסיסקו - 1:5.

פילדלפיה ממשיכה לאבד גובה, הפעם עם הפסד 6:1 בטורונטו, לה הגיש ריקי רומרו פנינה של שבעה ושבעה. טמפה ביי הדוהרת התקשתה נגד פלורידה, אבל ארבע ריצות באינינג השמיני עשו את ההבדל ב-3:7 של הרייז. יוסטון עצרה את הריצה של דטרויט וקטעה את רצף שבעת הניצחונות של הטייגרס ב-4:5. טקסס כילתה זעמה בסן דייגו וחלפה על פניה עם 2:12.

גיבור היום היה אנדרה אית'ייר מלוס אנג'לס דודג'רס, שירה רחוק שלוש פעמים והכניס שש ריצות ב-2:8 על סיאטל. שבעה ושלושה של גלן פרקינס סייעו למינסוטה להכניע 1:3 את סט. לואיס. ג'רד וויבר מהאיינג'לס חזר לפורמה עם שישה וחמישה, טוריי האנטר ירה להומר מספר 17 ולוס אנג'לס ניצחה ללא תנאי 3:12 את אריזונה. קולורדו שבה למסלול לאחר 2:4 באוקלנד.

הקאבס הבינוניים גברו בדרבי של שיקגו 4:5 על הוייט סוקס עם פצצה של ג'ובאני סוטו להומר בן שתי ריצות, מילטון בראדלי כילה לפני כן את זעמו במכונת שתיה. קליבלנד עברה את סינסינטי 2:9, כשלאחר פתיחה טובה ממשיך ארון הראנג מהרדס לדעוך. בראד ברגסן מבולטימור הגיש היטב שישה אינינגים, האוריולס מחצו את וושינגטון 1:11. פיטסבורג הכניעה את קנזס סיטי 3:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully