וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתן הכל נגד דג'וקוביץ'"

26.6.2009 / 22:04

אחרי הניצחון על רוברדו, דודי סלע מחכה למשחק מול המדורג 4 בעולם ונהנה מהתמיכה: "נחמד לראות כאן כל כך הרבה ישראלים". מאמנו יואב שב: "הוא שייך לליגה של הגדולים"

כשדודי סלע ניצח את המקסיקני סנטיאגו גונזאלס בסיבוב הראשון של ווימבלדון, זה היה צפוי. כשהוא גבר על ריינר שוטלר הגרמני, שמחנו עם המחבט מספר 1 של ישראל. הערב (שישי) סלע המשיך לקבוע שיאים חדשים על הדשא של ווימבלדון, כשגבר על טומי רוברדו, המדורג 15 בטורניר. סלע שיחק סרב אנד וולי אדיר, כיסה את הרשת מצוין וצבר הרבה נקודות בזכות המשחק ההתקפי המגוון שלו. חבטות הגב יד והדרופ שוט של הישראלי תסכלו את רוברדו, והוא לא מצא פתרון להגשה הראשונה המדויקת, וקור הרוח של סלע.

היריב הבא של סלע יהיה נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג 4 בעולם, והישראלי מתכונן: "הוא שחקן שונה, הוא הרביעי בעולם. הוא זכה בגרנד סלאם. יש לו המון ניסיון, אבל אני מתכוון לתת את המיטב ובשאיפה לשחק כמו ששיחקתי היום, עד לסיבוב הזה".

סלע גילה שאת ההשראה שאב, בין היתר, מעמוס מנסדורף, הישראלי האחרון שהעפיל לשמינית גמר טורניר גראנד סלאם, באליפות אוסטרליה ב-1992. "ראיתי קלטות שלו. אני חושב שיש לנו משחק דומה. הוא היה מצוין על דשא ונתן לי טיפים לקראת הטורניר הזה". על הקהל שעודד אותו אמר בכיר הטניסאים של ישראל: "היה כיף לראות פה כל כך הרבה ישראלים ויהודים ביציע".

ובין כל סערת הרגשות מההישג הנפלא, סלע לא שכח לרגע את מה שמצפה לו בעוד שבועיים ביד אליהו כאשר נבחרת הדייויס, אותה הוא יוביל, תשחק נגד רוסיה: "אני מקווה שאנשים ראו בטלוויזיה את המשחקים ששיחקתי. לא כל הכרטיסים נמכרו למפגש גביע הדייויס, כך שאני מקווה כעת שאנשים ירצו להגיע ולראות יותר טניס".

"ההרגשה היא כמו בחלום"

"דודי שייך לליגה של הגדולים ואפשר היה לראות את זה במשחק של היום", הגיב יואב שב, מאמנו של סלע, לניצחון. "הוא פתח את המשחק בצורה מאוד אגרסיבית עם תוכנית משחק ידועה מראש, הוא ידע מה צריך לעשות וקיצר את הנקודות כמה שאפשר. גם בפעמים האחרונות שהוא שיחק עם רוברדו ראינו שרוברדו שונא לשחק נגדו. אפשר היה לראות איך הוא יוצא מהכלים כל פעם".

עופר סלע, אחיו של דודי, צהל משמחה בשניות שלאחר הניצחון, כשגם הוא התקשה לעכל את ההישג המדהים. אחרי שנרגע מעט, אמר: "ההרגשה כמו בחלום. זה דבר שידענו שהוא מסוגל לעשות וכל כך הרבה שנים חיכינו לזה. הייתה לנו הרבה אמונה, אחרי שנלחמנו שנינו כל כך הרבה שנים. פתאום מגיעה כל כך הרבה שמחה ואני שמח שכולם ראו את זה. הוא עבד קשה והאמין בעצמו, כך שאני מאושר בשבילו".

על המשחק עצמו הוסיף עופר סלע: "טקטית הוא שיחק מושלם. דודי כל הזמן יזם ובשלב מסוים כשהוא הוביל 0:2 הוא חשב שרוברדו יישבר, אבל רוברדו הוא שחקן כל כך מנוסה, כשברגע שדודי הפסיק עם תוכנית המשחק שלו, אז הוא ישר ניצל את זה. כשדודי שבר ל-4:5 ידעתי שהמשחק גמור ושהוא יעשה את זה, אפילו אם הוא יזדקק לשובר שוויון". על דג'וקוביץ' בשמינית הגמר, סיפר סלע: "זה נראה כמו משוכה בלתי אפשרית. ברור שדג'וקוביץ' בא בעמדה עדיפה על דודי, אבל זה ספורט וצריך לתת את הכל ואפשר לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully