וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל יחתום במכבי ת"א לעונה אחת

26.6.2009 / 15:39

אחרי בחירת כספי בדראפט, הצהובים, שזקוקים לגבוה ישראלי, יחזירו את הפורוורד לקדנציה שלישית במועדון. ירוויח כ-275 אלף ד' לעונה

מכבי תל אביב תחתים בימים הקרובים את הפורוורד דיוויד בלות'נטאל לעונה אחת, עם אופציה להארכת החוזה לעונה נוספת.

במועדון הקפיאו את המגעים עם השחקן עד הדראפט, ומשהתברר כי עומרי כספי נבחר בסיבוב הראשון ובעונה הבאה ישחק ככל הנראה בסקרמנטו קינגס, הוחלט סופית לצרף את בלות'נטאל. הפורוורד יעזור למכבי, הזקוקה לגבוה ישראלי, גם לאחר עזיבתו של ליאור אליהו לטאו ויטוריה. בלות'נטאל יחתום בימים הקרובים על החוזה וישתכר כ-275 אלף דולר לעונה.

בלות'נטאל, 29, חוזר לקדנציה שלישית ביד אליהו. הוא הגיע לקבוצה בקיץ 2002, שיחק בה שנתיים והיה שותף לזכייה ביורוליג ב-2004. בעונת 2007/8 הוחזר שוב לעונה אחת, לפני שחתם בלה מאן הצרפתית. בעשרה משחקי יורוליג רשם בלות'נטאל 12.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-32.3 דקות למשחק. לעומת זאת, ב-35 משחקי ליגה ופלייאוף בצרפת רשם בלות'נטאל 10.8 נקודות ו-5.1 ריבאונדים ב-25.8 דקות למשחק.

במכבי עדיין עמלים על הרכבת הקו הקדמי. המשא ומתן בין מאצ'יי לאמפה לקבוצתו חימקי מוסקבה עדיין מתנהל, ואם לא יסתיים בקרוב עשויה מכבי לפנות לאופציות אחרות. במכבי עוקבים בעניין אחר המתרחש אצל ג'רמייה מאסי בריאל מדריד. מאמנה החדש של ריאל, אטורה מסינה, טרם הודיע מה יעלה בגורלו של מאסי, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון. גם מאריונאס פטראביצ'יוס, סנטר ריטאס וילנה, הוזכר כמועמד, אך דרישתו הכספית גבוהה ובשלב זה הוא עדיין ממתין לתשובות מקבוצות אירופאיות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully