וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה: ארבעה ברזילאים צעירים יגיעו למבחנים

דור בלך

26.6.2009 / 13:05

אצל העולה החדשה לליגת העל קיים רצון להחתים זרים מאותה מדינה כדי להקל על השתלבותם. במקביל, חלוץ נבחרת הנוער אור חסון סיכם

הפועל רעננה סיכמה עקרונית על הגעתם למבחנים של ארבעה ברזילאים צעירים, כשאם לא יתגלו בעיות עם השגת ויזה עבורם, הם אמורים להגיע ולהיבחן בקבוצה בשבועות הקרובים. מדובר בחלוץ נאסיונל עד גיל 20, אדרסון, וחברו לקבוצה, הבלם לאו. השניים הנוספים הם חלוץ פלמייראס הצעירה, רמאזוטי, וקשר קבוצת הנוער של קוריניתיאנס, סוני. על אף ההמלצות החמות שקיבלו ברעננה על השחקנים, הם יגיעו למבחנים בלבד.

עם זאת, הרצון של רעננה להקים חממה ברזילאית נוספת, כפי שעשו בשנים האחרונות בליגה הלאומית, יתן יתרון לארבעה. הכוונה ברעננה בכל מקרה היא להחתים מספר שחקנים מאותה מדינה כדי להקל על השתלבותם בארץ ובקבוצה.

ברעננה תכננו במקור להחתים שלושה זרים יקרים במקום חמישה זולים, אך לא מן הנמנע כי לבסוף יחתימו את כל הארבעה עקב עלותם הנמוכה.

במקביל, סיכמו בקבוצה עם חלוץ נבחרת הנוער אור חסון, שסיים כמלך השערים של הליגה לנוער במדי הפועל ראשון לציון עם 16 כיבושים. חסון בן ה-19 רשם גם חמש הופעות בקבוצת הבוגרים של ראשון לציון בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully