וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מסיללה יעזוב את הקבוצה עד ינואר"

26.6.2009 / 16:28

הירוקים טוענים כי המגן יסיים את דרכו בקרוב. איתי שכטר - הישראלי היחיד שנמצא בתוכניות כרגע. דיווח: בונגאני קומאלו מתקרב

במכבי חיפה מעריכים כי המגן הדרום אפריקאי הבינלאומי פיטר מסיללה יעזוב את הקבוצה עד חודש ינואר, ואולי כבר בפגרת הקיץ הקרובה. "ההופעה של מסיללה אתמול (חמישי) מול ברזיל סללה את דרכו לאירופה, עד ינואר כנראה שהוא לא יהיה איתנו", העריכו הבוקר במועדון. כזכור, כבר לפני כשלושה שבועות פורסם כי חיפה בודקת אפשרות למכור את השחקן מתוך ידיעה שיעקבו אחריו בגביע הקונפדרציות.

בינתיים, התקשורת הדרום אפריקאית מפרסמת היום (שישי) כי הבלם בונגאני קומאלו מתקרב למכבי חיפה. כזכור, בחיפה עוקבים כבר תקופה ארוכה אחר בלמה של האלופה, סופרספורט יונייטד. סוכנו של השחקן, גלין בינקין, צוטט: "הוא יעזוב תוך 10 ימים ויתאמן עם הקבוצה הישראלית. הם ראו אותו בפעולה ואהבו אותו כך שאני משוכנע שהוא יוחתם". אגב, סופר ספורט יונייטד החתימה אתמול את קשר מכבי נתניה, סיאבונגה נקוסי, על חוזה לשנתיים.

שחקנים בחיפה טוענים כי הבלם ליאוניד קרופניק אמר אתמול לאחר משחק האימון מול בני יהודה, בו לא שותף: "מעליב מה שעושים לי, עדיף לי לעזוב". מספר קבוצות בליגת העל מעוניינות בבלם, ביניהן הפועל עכו ובני סכנין. בעקבות עובדה זאת שי מימון עשוי להישאר בקבוצה ולהילחם על מקומו בהרכב. בחיפה ממשיכים לעקוב אחר מספר בלמים מנבחרת דרום אפריקה בתקווה שיוכלו להגיע למחנה האימונים באוסטריה.

מבחינת שחקני הרכש הישראלים, במכבי חיפה הקפיאו את המשא ומתן עם ברק יצחקי עד להסדרת המצב בבית"ר ירושלים. הישראלי הבכיר היחיד שמועמד הוא איתי שכטר. בחיפה מעריכים שמכבי נתניה תפחית את הסכום שהיא דורשת עליו (כחצי מיליון יורו) בעקבות העזיבה הצפויה של דניאל יאמר, שינסה לממש נכסים.

בשבוע הבא אמורים מספר שחקנים להיפגש עם סגן הנשיא עוזי מור, בנוגע לקיצוץ שכרם. חיפה צפויה לקיים סדרת פגישות עם אותם שחקנים, שכפי שפורסם לא מוכנים לקיצוץ של 15-20 אחוז ויציעו לקצץ משכרם 10 אחוז בלבד. בקבוצה החמיאו אתמול לקשרים הצעירים ליעד אלמליח, טאלב טואטחה וישראל זגורי. לא בטוח שכל השלושה יישארו בחיפה בעונה הבאה, אבל המגמה של המועדון היא לתת בעונה הבאה במה לאותם צעירים שלא הרבו לשחק בעונה שעברה במשחקי הליגה.

ביום ראשון תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף מול בני יהודה. מנהל הקבוצה אדורם קייסי ייצא בסוף השבוע לצפון אירלנד על מנת לעקוב אחר גלנטורן, יריבת חיפה במוקדמות הצ'מפיונס. כמו כן, הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טישיירה, שמועמד לקבוצה, עשוי להגיע למשחק הקרוב ולהיבחן בקבוצה.

עדכון ראשון: 26/6 9:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully