וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאידמק החליט להמשיך לתמוך בבית"ר"

דור בלך

25.6.2009 / 16:38

בהודעה רשמית שפרסמה בית"ר ירושלים, התברר כי הבעלים של הקבוצה ימשיך לתמוך בה כדי שלא תגיע להליכי פירוק. גם גומא אגיאר צפוי לתמוך, ולהעביר כ-2-3 מיליון יורו למועדון

אחרי ערפל כבד, פרסמה הערב (חמישי) בית"ר ירושלים הודעה רשמית, לפיה הבעלים של הקבוצה, ארקדי גאידמק, ימשיך לתמוך במועדון. לאחר תקופה ארוכה בה הביעו גורמים שונים התעניינות ברכישת הקבוצה ללא כל תוצאה מעשית, החליט גאדימק להמשיך ולתמוך במועדון על מנת שלא יגיע להליכי פירוק. על פי ההודעה, גאידמק קיבל את ההחלטה לאחר ששמע על מחויבותם של השחקנים לקבוצה ונכונותם להפחית את שכרם באופן משמעותי, והוא צפוי להעניק תמיכה בת 3 מיליון דולר במועדון.

בבית"ר מחכים כעת לתמיכה כלכלית גם מגומא אגיאר, שיגיע וישקיע בקבוצה כפי שהבטיח. אגיאר צפוי להשקיע תחילה כ-2-3 מיליון יורו. בבית"ר מייעדים לו חלק פעיל בניהול הקבוצה, ולא רק עמדה של ספונסר. עם זאת, כרגע לא ניתנת לו אופציה לרכישת הקבוצה, אבל אגיאר צפוי לדבר בשבוע הבא עם גאידמק, והשניים צפויים לסכם על המשך ההתקשרות, כשהכוונה היא לדאוג שייערך תהליך חפיפה בן מספר חודשים, בה אגיאר יהיה שותף פעיל בהנהלת המועדון, אך לא הבעלים הבלעדי. לכן, העברת הבעלות לידיו של הברזילאי תיעשה, אם וכאשר, רק בהמשך העונה ולאחר הסדר העיקולים.

בתחילת השבוע הבא צפוי איציק קורנפיין לפתוח בהכנות לעונה הבאה, אז צפוי גם להתחיל סבב שיחות עם כל שחקני הקבוצה, כשעל סדר היום יעלה נושא הקיצוץ בשכרם, שיהיה תלוי בגובה התמיכה של אגיאר. למרות זאת, הקיצוץ לא צפוי להיות משמעותי כפי שנדמה היה לפני הודעתו של גאידמק (כ-70 אחוז), ודומה שיהיה סטנדרטי יותר. בנוסף, ההודעה על תמיכתו של גאידמק אמורה לפנות את קורנפיין למנות מאמן רשמי לקבוצה, כששני המועמדים המובילים ממשיכים להיות ראובן עטר ואורי מלמיליאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully