וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לוז לא בתוכניות של הפועל ת"א

בתקציב האדומים לא נמצא מקום לקשר, שיקבל הצעה כספית נמוכה ולא צפוי להמשיך במועדון. אניימה: "אני עדיין בחופש, לא דיברו איתי"

בהפועל תל אביב יסגרו בימים הקרובים את תקציב הרכש של הקבוצה לעונה הבאה, ונכון לעכשיו בן לוז לא נמצא בתכניות של האדומים. למרות רצונו של המאמן אלי גוטמן לראות את הקשר ממשיך בקבוצה, לא נעשתה אליו כל פנייה עד כה, ונראה שעקב בעיות התקציב יוצע לו חוזה נמוך מאוד, והסיכוי שיחתום אינו גבוה. ללוז יש מספר הצעות מקבוצות בליגת העל, ובשלב זה הוא ממתין להצעתה של הפועל תל אביב.

וינסנט אניימה עדיין מחפש קבוצה באירופה. שוערה של הפועל תל אביב, שלא צפוי לנחות ביום ראשון בארץ, אמר היום (חמישי) מניגריה: "ביום ראשון אני עדיין בחופש. חוץ מזה, אף אחד מהפועל לא דיבר איתי ועידכן מתי הקבוצה חוזרת להתאמן ומתי אני אמור לשוב לאימונים".

עד ואם ישוב אניימה לארץ, ינסה הניגרי למצוא קבוצה באירופה שתהיה מוכנה לשלם להפועל תל אביב על שירותיו. אתמול כבר אמרו במועדון שיהיו מוכנים לרדת מהדרישה של שני מיליון יורו עבור אניימה, אבל בהפועל עדיין לא התקבלה שום הצעה עבורו. יצוין כי הנהלת הקבוצה אישרה לאניימה להיות בחופש עד מחנה האימון שיחל ב-13 ביולי, ואם לא יימצא השוער קבוצה עד אז יצטרף לשאר חבריו מהעונה הקודמת.

לעומת אניימה, סמואל יבואה אמור לחזור לארץ ביום ראשון יחד עם דגאלס דה סילבה ולהיות שותף באימון פתיחת העונה של האדומים. גם עבור יבואה טרם התקבלה הצעה מקבוצה באירופה שמעוניינת בשירותיו.

אם לא יקרו דברים מפתעים, מיכאל זנדברג אמור לחתום ולהיות שותף לאימון הפתיחה של האדומים. אתמול שוב נפגשו נציגי הפועל עם הקשר וחלה התקדמות נוספת בין הצדדים. זנדברג אמור לחתום על חוזה לעונה אחת בלבד, לכל המאוחר ביום שישי. בגזרת נתניה לעומת זאת לא השתנה דבר, והקבוצה מהשרון עדיין דורשת שני מיליון דולרים בעבור איתי שכטר וביוואן פרנסמן.

עדכון ראשון: 14:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully