וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "אתם רוצים צעיף? תקנו בחנות שלנו"

דור בלך

25.6.2009 / 13:21

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, נפגש עם כמה מנציגי האוהדים וביקש מהם להירתם להצלת מצבה הכלכלי של הקבוצה

מספר אוהדי בית"ר ירושלים מאתר האוהדים של הקבוצה, בית"ר.נט, הגיעו אתמול (רביעי) למשרדו של יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, כדי להעניק לו גביע הוקרה על פועלו למען הקבוצה. קורנפיין הודה להם, וביקש לשלוח באמצעותם מסר ליתר האוהדים בעקבות המצב הקשה אליו המועדון נקלע. "אני צריך את התמיכה של האוהדים", אמר קורנפיין.

"אני מתכוון לתמיכה שהיא מעבר למה שהורגלנו עד היום", הסביר היו"ר. "אתם חייבים לתמוך כלכלית בבית"ר. אם אתם רוצים לקנות צעיף, למה שלא תקנו בחנות שלנו? לא כדאי לתת עוד 10 שקלים שילכו לבית"ר ובתמורה תקבלו מוצר איכותי יותר? והתמיכה הגדולה באמת צריכה להגיע ביום שייצאו המנויים", הדגיש קורנפיין.

"כאן אין אבל, כאן יש או הצלחה או כישלון. אתם חייבים להבין שמכירת המנויים פרט לכסף שהיא מכניסה לקופת הקבוצה, יוצרת את העוצמה שאיתה אני יכול לבוא לבעלי עסקים ולרתום אותם להציל את בית"ר שלנו. אם אני מראה שמכרתי 6,000 עד 7,000 מנויים, אני מראה עוצמה. לעומת זאת אם אני מוכר בקושי 2,000, אף איש עסקים רציני לא ידבר איתי. אני אדאג לקיצוצים, אני אדאג להכל, בית"ר תמשיך להתקיים", הבהיר להם קורנפיין, "אבל ככל שיימכרו יותר מנויים ככה תהיה לנו בית"ר טובה יותר. זה יהיה המבחן שלנו כקהל וכאן אני צריך יותר מהכל את התמיכה שלכם האוהדים".

ממוצע מכירת המנויים של בית"ר ירושלים לפני תקופת גאידמק עומד על כ2,500, כשחלק לא מבוטל מהם נרכש במהלך העונה ולאו דווקא בטרום העונה. מאז הגיע גאידמק קפצו המספרים והממוצע עומד על כ-6,000 מנויים. קורנפיין מקווה ומאמין כי המספרים ישארו דומים לשנים האחרונות, למרות סיום עידן גאידמק והכסף הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully