וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטלר: "סלע שחקן שלם מאוד"

24.6.2009 / 17:51

הגרמני שנחל הפסד לישראלי בסיבוב השני בווימבלדון החמיא לו והוסיף: "הוא מאוד יציב". אחיו של סלע: "דודי יכול לעלות שלב נוסף"

דודי סלע ממשיך להדהים בהופעתו הראשונה בטורניר ווימבלדון. אחרי שרק לפני יומיים עבר סיבוב בטורניר הדשא היוקרתי, הישראלי עשה צעד נוסף לעבר התברגות בטופ 40 לאחר שניצח את ריינר שוטלר הגרמני 6:7, 3:6, 2:6 והשלים את המשימה בגדול כשבשלב הבא יפגוש את טומי רוברדו. "הוא שיחק טוב", אמר הגרמני בתום המשחק. "הוא שחקן שלם מאוד. הוא שיחק בצורה יציבה בחבטת הגב יד. הוא לא מגיש כל כך חזק, אבל הוא מאוד יציב". שוטלר התייחס גם למפגשים האחרונים שלו עם סלע, ושלח עקיצה: "שיחקתי נגדו כמה פעמים ואף פעם לא ניצחתי אותו, ככה שנראה לי שהוא אוהב את המשחק שלי".

אחרי הניצחון זכה הישראלי למחמאות מאחיו, עופר סלע, וממאמנו, שנשאר בארץ, יואב שב. "הוא שיחק טוב ולמרות שהתחיל בהיסוס, הוא התגבר על זה", אמר עופר סלע. "גם כשהוא פיגר, זה לא שהוא שיחק חלש כי שוטלר השיג בכל כדור ווינר. דודי שיחק סולידי, אך מאז ששוטלר טיפה ירד ברמה, לא היה לו מה למכור מול דודי. בשלב הזה דודי התחיל להכתיב את הקצב ולקח את הכדורים מוקדם. גם כששוטלר ניסה לעשות משהו, זה לא ממש עזר".

גם שב, שזוכה לחופשה בארץ, עקב בדריכות אחר המשחק ואמר לאחריו: "הוא שיחק טוב מאוד, ולמרות שהוא נכנס לא טוב למשחק, הוא הצליח בהמשך להוציא את שוטלר משיווי משקל. דודי נמצא בכושר טוב אודות לצוות המקצועי שלו. אייל רן נמצא איתו ועושה איתו עבודה מדהימה. אני שמח שמישהו כמו רן נמצא איתו ברגעים כאלה".

היריב הבא של סלע יהיה כאמור טומי רוברדו הספרדי, המדורג 15 בעולם, שגבר היום על סטפו קובק 6:3, 6:4, 4:6, 6:7, 1:6. רוברדו בן ה-27 דורג בשיאו במקום החמישי בעולם, באוגוסט 2006, אבל הוא מצטיין בעיקר על משטחי חימר ומעולם לא עבר את הסיבוב השלישי בווימבלדון.

הספרדי רשם השנה את פתיחת העונה הטובה בקריירה כשהתחיל אותה עם 11:32, אבל לזכותו של הטניסאי הישראלי עומד מאזן 0:2 במפגשים ביניהם עד כה. סלע ניצח את רוברדו במרץ 2008 בסיבוב השני בטורניר מאימי ועשה זאת חצי שנה לאחר מכן, בטורניר בייג'ינג בסין. בשתי הפעמים רוברדו אף לא ניצח מערכה.

שב התייחס היום גם למפגש הצפוי מול הספרדי: "רוברדו שחקן טוב ומאוד מנוסה. הוא שחקן שאוהב לעבוד קשה ומכת הכף יד שלו מעולה. דודי שיחק נגדו פעמיים וניצח אותו בעזרת טקטיקה ספציפית, הוא יודע מה לעשות נגדו. אני בטוח שאייל יכין אותו טוב למשחק הבא ואני בטוח שאם הוא ישחק טוב הוא ינצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully