וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה לשחקניו: "עבורי אתם נתניה של שנות ה-70"

דור בלך

24.6.2009 / 16:01

המאמן דיבר לפני אימון הבכורה וביקש משחקניו להיות מאוחדים. רביד גזל לא הורשה להשתתף באימון, האוהדים קיללו את איתי שכטר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי חופשה קצרה יחסית של ארבעה שבועות, ערכה היום (רביעי) מכבי נתניה את אימון הבכורה בקיסריה. לאימון לא הגיעו דדי בן דיין, לירן שטראובר וביוואן פרנסמן, שעשו זאת באישור הקבוצה. החלוץ אחמד סבע לא הגיע לאימון והצהיר בפני ההנהלה כי למרות שהוא מחזיק בחוזה, אין בכוונתו לשחק בקבוצה. מ.ס. אשדוד ובני סכנין מעוניינת בקפטן בני לוד בעונה החולפת. 20 אוהדים שבאו לחזות באימון הבכורה, בחרו לקלל את איתי שכטר שעשוי לעזוב את הקבוצה.

ללא הכוכבים, המבטים הופנו לפרצופים החדשים שנראו באימון, ביניהם מעוז סמיה וחן עזרא שחזרו מתקופת השאלה בהפועל כפר סבא, אלון וייסברג שחזר מהכח עמידר רמת גן, ריף מסיקה ששב ממכבי הרצליה וכן טארק נטור, גיא אבנד ופיראס מוגרבי שעלו מהנוער. גם תום מנשרוב, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, התאמן עם הקבוצה.

לפני האימון אמר המאמן נתי עזריה לשחקניו: "הדבר הכי חשוב שנהיה ביחד. בשנות ה-70 הקבוצה הורכבה משחקנים צעירים ואתם יודעים לאן היא הגיעה, עבורי אתם נתניה של שנות ה-70. אני מאמין בקבוצה הזאת ובשחקנים שנמצאים פה, ואתם חייבים לקחת את ההזדמנות".

קלמי סבן אמר: "אני לא זוכר אימון פתיחה עם כל כך מעט אוהדים. אפילו בימים של אשר אלון היו באים יותר, אבל אין מה לעשות, המצב לא אופטימלי. היום אנחנו צריכים להתאמן בקיסריה, מחר בוינגייט וביום שישי בבית ינאי, אבל זה מה שיש".

מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, שלו מנשה, הוסיף: "אני מאמין שתהיה קבוצה טובה. עלו מהנוער שחקנים אולי לא מוכרים, אבל ראיתי אותם היום והם מאוד מוכשרים. הם נתנו עונה טובה בנוער".

מחריף הקרע בין גזל למועדון

ביחסים בין רביד גזל ומכבי נתניה ממשיכים להתערער. אמש (שלישי) הגיע הקשר לבדיקות הרפואיות שערכה הקבוצה, אך נתבקש לעזוב. גזל לא ויתר והגיע היום לאימון הפתיחה שקיימה הקבוצה בקיסריה, אלא שגם בו לא הורשה להשתתף.

גזל צפוי להגיש בימים הקרובים תביעה נגד המועדון על הפרת חוזהו לעונה הבאה. כזכור, נתניה הודיעה לפני מספר ימים לקשר על ביטול חוזהו בקבוצה, אך לטענתו של גזל היא עשתה זאת לאחר המועד האחרון בו יכלה להודיע לו, 15 במאי, ולכן הוא מצפה מהמועדון לעמוד במלוא החוזה.

נתניה ניהלה עם הקשר משא ומתן על קיצוץ בשכרו עד לפני כשבוע, כשלושה שבועות לאחר תום המועד בו יכלו להודיע לו על ביטול החוזה לעונה הבאה. לאחר שהצדדים לא הגיעו להבנות הודיעה לו הקבוצה על ביטול החוזה, כך לטענתו של גזל. יצוין כי נתניה דרשה מהקשר לקצץ יותר ממחצית משכרו, בעוד גזל עצמו הסכים לקיצוץ, אך לא בצורה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully