וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים, טים

24.6.2009 / 10:28

טים לינסקאם מסן פרנסיסקו שרף 12 חובטים בסטרייקאאוט ב-1:4 של הג'איינטס באוקלנד. פיניירו השבית את המטס, עוד הפסד ליאנקיז

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

דטרויט - שיקגו קאבס 4:5
ניו יורק מטס - סט. לואיס 3:0
וושינגטון - בוסטון 11:3
פיטסבורג - קליבלנד 5:4
טורונטו - סינסינטי 5:7
טמפה ביי - פילדלפיה 10:1
אטלנטה - ניו יורק יאנקיז 0:4

פלורידה - בולטימור 6:7
יוסטון - קנזס סיטי 2:1
מילווקי - מינסוטה 7:3
שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס דודג'רס 5:2
אריזונה - טקסס 2:8
לוס אנג'לס איינג'לס - קולורדו 3:4
אוקלנד - סן פרנסיסקו 4:1
סיאטל - סן דייגו 9:7

האיינג'לס כובשים את הפסגה

טים לינסקאם מסן פרנסיסקו חזר לכושר. לאחר שהפסיד מול האיינג'לס בשבוע שעבר, הגיש לינסקאם תשעה אינינגים, במהלכם סילק 12 חובטים בסטרייקאאוט, והג'איינטס ניצחו באוקלנד. אלא שהענקים לא מצמצמים פערים, משום שהדודג'רס לא מפסיקים לנצח, הפעם 2:5 בשיקגו על הוייט סוקס. מני רמירז חזר לשחק בליגת הטריפל-איי, כהכנה לשובו מהשעיה.

ג'ואל פיניירו מסט. לואיס גמא את כל המרחק, ועם תשעה אינינגים (וסטרייקאאוט מסכן) השבית את המטס 0:3. שני דאבלים לגדול מכולם, אלברט פוחולס. דטרויט הפכה פיגור 4:3 לניצחון באינינג התשיעי על שיקגו קאבס 4:5, עם הומר בן שתי ריצות של ריאן רייבורן על קווין גרג. בוסטון תפרה את וושינגטון 3:11, והגדילה את הפער מהיאנקיז לחמישה משחקים, לאחר הפסד נוסף של ניו יורק 4:0 באטלנטה. טומי הנסון קצר ניצחון שלישי העונה במשחק הזה, אבל צריך לשפר את הדיוק על הגבעה, לאחר שהוליך חמישה חובטים ב-5.1 אינינגים.

טורונטו השוותה את מאזנה לזה של היאנקיז, לאחר ניצחון 5:7 על סינסינטי. פילדלפיה מרגישה טוב כשהיא משחקת בחוץ, ולאחר מסע משחקי בית עלוב ניצחה בטמפה ביי 1:10, כשצ'ייז אטלי חובט להומר ומכניס ארבעה רצים הביתה. קליבלנד גברה על פיטסבורג 4:5, למרות מחדלי הבולפן, שספג ארבע ריצות באינינג התשיעי. צ'אד גאודין מסן דייגו רשם הופעת שיא של שבעה ו-11, וגם הבולפן הרועד של הפאדרס שמר לו בסופו של דבר על הניצחון 7:9 מול סיאטל.

לאחר תקופה לא קלה שלו ושל קבוצתו, חזר זאק גריינקי למוטב, ועם שמונה וחמישה סייע לקנזס סיטי לנצח את יוסטון 1:2, כדי לקצור W תשיעי העונה. פלורידה גברה על בולטימור 6:7 ב-12 אינינגים, למרות שהאוריולס מחקו פיגור של שלוש ריצות באינינג התשיעי. הומר שני העונה למאט וויטרס. אריזונה עברה את טקסס 2:8, והאיינג'לס כבשו את פסגת ה-AL מערב לאחר ניצחון 3:4 על קולורדו. מינסוטה גברה על מילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully